جاباما
۱۲۷۵۰۵۶
۱۳۰۲
۱۳۰۲
پ

در ۹ ماهه سال جاری محقق شد

ایران‌خودرو ۳۰ امتیاز بالاتر از متوسط رضایت از خدمات فروش صنعت

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.

ایکوپرس: معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.

ایران‌خودرو ۳۰ امتیاز بالاتر از متوسط رضایت از خدمات فروش صنعت

سهراب برفروشان، ضمن تشریح دستاوردهای ۹ ماهه طرح تحول کیفیت ایران خودرو و برنامه‌های کیفی آینده، با بیان این‌که گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و کسب حداکثری رضایتمندی مشتریان، استقرار و اجرای کامل طرح جامع کیفیت و تولید را با تمرکز بر سه محور در دستور کار قرار داده است، عنوان کرد: این سه محور شامل طراحی و عرضه خودروهای جدید براساس نقشه راه توسعه محصولات، توقف تولید محصولات قدیمی و رفع عیوب مزمن وکیفی‌سازی محصولات تولیدی فعلی است.

وی تحلیل روند شاخص‌های کیفی محصولات تولیدی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ را موید کارایی و اثربخشی اقدامات تعریف شده در طرح تحول کیفیت این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: طرح تحول کیفیت از بهمن ماه سال گذشته و در قالب ۲۷۹ برنامه کیفی در ایران خودرو طرح ریزی و اجرایی شده است.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در همین راستا نیز دستاوردهای چشم‌گیری تا انتهای آذرماه کسب شده که از جمله آن‌ها تحقق برنامه جمع‌آوری خودروهای کف و ماندگار در مهرماه در سطح گروه صنعتی ایران خودرو، تحقق و تداوم تولید بدون کسری در تمامی محصولات از خردادماه امسال و بهبودی معادل ۱۲ درصدی در شاخص ارزشیابی محصولات آبان ماه ۱۴۰۱ بر اساس گزارش شرکت ISQI نسبت به میانگین عملکرد آبان ماه سال ۱۴۰۰ است.

وی در ادامه اظهار کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۶۸۷ در مرداد ۱۴۰۱ نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شاهد ۲۴ امتیاز بهبود هستیم و نیز در شاخص ایرادات اظهار شده (IQS) با ۴۰ نمره بهبود در مرداد ماه ۱۴۰۱ نسبت به بهمن۱۴۰۰ ، امتیاز ۲۷۰ کسب شده است.

برفروشان با بیان این‌که در حوزه رضایت مشتریان از فرایند فروش با کسب امتیاز رضایت ۷۲۱ ضمن رشد ۵۷ امتیازی نسبت به امتیاز رضایت در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰، ۳۰ امتیاز بالاتر از متوسط رضایت از خدمات فروش صنعت کسب شده است، گفت: هم چنین در شاخص کیفیت تحویل خودرو به مشتری (HO) با ۲۸ امتیاز بهبود نسبت به امتیاز کسب شده در پایان سال ۱۴۰۰، امتیاز ۷۴۱ به دست آمده است.

وی بیان کرد: اعلام و جاری سازی طرح ویژه تضمین کیفی موتور و گیربکس خودروهای تارا در بازه شش ماه پس از تحویل، بهبود در سبد محصول و فرایندهای تولید و ساخت و ایجاد  QR Code بر روی اسناد و خودرو و حذف فیزیکی کارت گارانتی و ارایه خدمات به طور سیستمی از دیگر اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته متعاقب تعریف و اجرای طرح تحول کیفیت ایران خودرو به شمار می‌رود.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که در راستای تداوم و دستیابی به اهداف راهبردی کیفیت در چشم انداز این گروه خودروسازی و تحقق مهم‌ترین رسالت سازمان یعنی جلب رضایت مشتریان، پروژه‌های متعددی در دستور کار آینده گروه صنعتی قرار گرفته، گفت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به تعریف و اجرای پروژه‌های محصولات جدید در سبد محصولات از جمله TF21 و ری‌را و ارتقا و بهبود سیستم گارانتی بر مبنای اتصال مستقیم نمایندگی به سازنده اشاره کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: به‌سازی وضعیت لجستیکی و تغذیه خطوط با تمرکز بر سالن‌های تولید موتور (Kitting)، اجرای طرح ویژه تضمین کیفی موتور و گیربکس خودروهای هایما در بازه شش ماه پس از تحویل و جاری سازی کامل ۵S در محیط های تولیدی و ستادی، تدوین طرح‌های آزمون سطح قطعه به سطح سیستم با تمرکز بر پروژه‌های جدید، استقرار و اجرای نظام نامه کیفیت در قطعات و مجموع‌های خرید خارج، اجرای طرح +PDS برای محصولات گروه هایما و سورن پلاس و برنامه‌ریزی و تامین رنگ‌های متنوع برای محصولات با فام‌های جدید از دیگر پروژه های آتی و در دستور کار این گروه صنعتی محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج