جاباما
۱۲۷۵۲۲۳
۲۳۰۰
۲۳۰۰
پ

قتل در گچساران هیچ ربطی به شرکت نفت ندارد

معاون سیاسی استاندار به علت تیراندازی و قتل یک نفر در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: موضوع ربطی به شرکت نفت گچساران ندارد.

فارس: معاون سیاسی استاندار به علت تیراندازی و قتل یک نفر در شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: موضوع ربطی به شرکت نفت گچساران ندارد.

سید جواد هاشمی‌مهر لحظاتی قبل در خصوص حادثه تیراندازی و کشته و مجروح شدن سه نفر در شهرستان گچساران اظهار کرد: این آقایان نیروی یک شرکت پیمانکاری بوده که زیر نظر شرکت مناطق نفت خیز جنوب هستند.

قتل در گچساران هیچ ربطی به شرکت نفت ندارد

وی در ادامه گفت: کار آنها تحت عنوان اداره شیمیایی است که آزمایش پارامترهای نفت تولیدی را انجام می دهند و محل کار آنها هیچ ربطی به شرکت نفت گچساران ندارد و خارج از محدوده شرکت نفت در میدان الله مستقر هستند.

این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.

معاون سیاسی استاندار گفت: امروز باید اولین روز کاری او در محل کار جدید یعنی امیدیه می‌بود اما وی به گچساران آمد و با اسلحه چند نفر از همکاران خود را مورد هدف اسلحه ساچمه‌زنی قرار داد که یک نفر از آنها فوت کرده و دو نفر دیگه مجروح هستند که حال آنها خوب است.

وی با بیان اینکه این موضوع هیچ گونه ربطی به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ندارد گفت: شرکت مذکور فقط خدمات به شرکت نفت ارائه می داده و ارتباطی به شرکت نفت گچساران ندارد همچنین این موضوع یک موضوع امنیت نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج