۱۲۷۶۱۷۰
۶۵۸۷
۶۵۸۷
پ

عکسی از دو سردار نیروی‌انتظامی پربازدید شد

واقعیت این است که طی این سال‌ها عکس تودیع و معارفه کم ندیده‌ام. اساسا در خیلی از مراسم‌ها نفر تودیع شده حضور پیدا نمی‌کند یا اگر بکند چنان سگرمه‌هایش را در هم می‌کند که انگار آخرین سنگر جبهه خودی را تحویل دشمن داده است.

هم‌میهن: واقعیت این است که طی این سال‌ها عکس تودیع و معارفه کم ندیده‌ام. اساسا در خیلی از مراسم‌ها نفر تودیع شده حضور پیدا نمی‌کند یا اگر بکند چنان سگرمه‌هایش را در هم می‌کند که انگار آخرین سنگر جبهه خودی را تحویل دشمن داده است.

اما مراسم دیروز لااقل در ظاهر تصویر متفاوتی را نشان می‌دهد. از سابقه دوستی این دو فرمانده بی‌خبرم، اما اگر قرار باشد مبنای قضاوت‌مان را عکس بگیریم، احساسات موجود در عکس بیش از دو همکار را نشان می‌دهد. سردار رادان در سال ۱۳۸۵ فرمانده انتظامی تهران بود. آن سال‌ها اتفاقاتی در کشور افتاد که در ذهن بسیاری از مردم تهران خاطره خوشی از حضور ایشان به یادگار نماند. گشت ارشاد و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک و آفتابه انداختن بر گردن اراذل و... را آنچنان سفت و سخت گرفت که از آن‌طرف ماجرا بیرون زد.

عکسی از دو سردار نیروی‌انتظامی پربازدید شد

کار به جایی رسید که مورد انتقاد صداوسیما هم قرار گرفت و مدتی این کش و قوس ادامه پیدا کرد. این روزها اما قرار است در حوزه حجاب کار فرهنگی صورت گیرد. ظاهرا بساط گشت ارشاد هم برچیده شده است. نوستالژی در بیشتر اوقات گذشته را در ذهن‌مان شیرین جلوه می‌دهد. ممکن است اتفاقات تلخ بعد از سال‌ها رنگ شیرینی به خود بگیرند. دیروز که عکس سردار رادان را در حال خندیدن و خوش‌وبش با سردار اشتری دیدم، ذهنم دچار تردید بود که به قاعده نوستالژی عمل کند یا...

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج