۱۲۷۶۲۰۶
۱۱۸۲۹
۱۱۸۲۹
پ

این جاده بر اثر بارش برف تا بهار ۱۴۰۲ بسته است!

فرماندار شهرستان دنا از مسدود بودن راه ارتباطی سی‌سخت به پادنای استان اصفهان تا بهار ۱۴۰۲ به دلیل بارش بیش از ۲ متر برف خبر داد.

برنا نوشت: فرماندار شهرستان دنا از مسدود بودن راه ارتباطی سی‌سخت به پادنای استان اصفهان تا بهار ۱۴۰۲ به دلیل بارش بیش از ۲ متر برف خبر داد.

کورش درخشان‌زاده گفت: بارش برف در جاده سی‌سخت مرکز شهرستان دنا به پادنای استان اصفهان به بیش از دو متر رسیده است که با این شرایط امکان بازگشایی این جاده تا بهار سال آینده وجود ندارد.

وی این جاده را کوهستانی، سخت‌گذر و ناایمن دانست و ادامه داد: در صورت بازگشایی در این فصل به‌دلیل کوهستانی و ناایمن بودن تردد در آن خطرناک و خطرآفرین است که با هماهنگی مسئولان هر دو استان فعلاً بازگشایی صورت نمی‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا ازخودگذشتگی راهداران در فصل بارش برف و باران را ستودنی دانست و افزود: روزهای برفی و بارانی در کمترین زمان ممکن راه‌های مواصلاتی اصلی بازگشایی می‌شوند به‌گونه‌ای که تاکنون تردد در جاده‌ها با مشکل روبه‌رو نشده است.

درخشان‌زاده این را هم گفت: در روزهایی که بارش شدید برف داریم جاده ۱۵ روستای کوچک و بزرگ منطقه شبلیز و جلاله از توابع بخش پاتاوه مسدود می‌شود که به‌محض پایان بارش، بازگشایی می‌شوند زیرا اولویت راهداری با راه‌های اصلی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی و فرسودگی ماشین‌آلات از جمله مهم‌ترین مشکلات راهداری زمستانه در شهرستان دناست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج