adexo3
۱۲۷۶۴۳۸
۲۶ نظر
۲۲۳۴۷
۲۶ نظر
۲۲۳۴۷
پ

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

در روزهایی که به نظر می‌رسید بسیاری از پروژه‌‎های هنری تحت تاثیر وقایع اخیر متوقف شده و به قولی خیلی‌ها دل و دماغ کار کردن ندارند.

برترین‌ها: در روزهایی که به نظر می‌رسید بسیاری از پروژه‌‎های هنری تحت تاثیر وقایع اخیر متوقف شده و به قولی خیلی‌ها دل و دماغ کار کردن ندارند، برخی اخبار حاکی از فیلمبرداری پروژه‌هایی‌ست که به شدت پر هزینه و سنگین هستند، مثل سقوط که حالا حواشی‌اش را در جریان هستید و فیلمبرداری‌اش در همین ماه‌های ملتهب انجام شده در جاهایی مثل ترکیه، حالا حداقل سه پروژه سنگین دیگر در راه است.

یکی مربوط به میرباقری و نام پروژه هم سلمان فارسی‌ست، میرباقری پیش از این سریال ساخته برای صداوسیما در قالب خودش هم موفق بوده، یکی اما متعلق به ابراهیم حاتمی‌کیا‌ست که او هم سابقه سریال‌سازی دارد و آن مورد آخر اما متعلق به کیایی است. او هم سابقه سریال‌سازی برای پلتفرم‌ها دارد، در ابتدا از حواَشی این سریال نوشتیم و بعد سریال‌های این سه نفر را مرور کردیم. این مطلب تا حد زیادی جنجالی‌ست، همراه باشید.

نام سریال؛ سلمان فارسی، کارگردان؛ داودمیرباقری.

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

مروری بر حواشی سریال:

میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد هرکدام از سریال‌های «موسی» و «سلمان فارسی»، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. یعنی برای ساخت دو سریال الف وِیژه قرار است ۴ هزار میلیارد تومان هزینه شود.

خبر آنلاین همچنین نوشت : بودجه دو سریال تاریخی «سلمان فارسی» و «موسی» روی هم ۴ هزار میلیارد تومان است که تخمین‌زده می‌شود این رقم دست‌کم برای سریال «موسی» به ده هزار میلیارد تومان هم برسد.

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

نام بسیاری به‌عنوان بازیگران سریال «سلمان فارسی» مطرح می‌شود. همان اوایل شروع تولید نام شهاب حسینی به‌عنوان بازیگر «سلمان فارسی» به میان آمد، مدیر تولید سریال در گفت‌وگویی به خبرنگار تسنیم گفت: هنوز در این زمینه به جمع‌بندی نرسیده‌ایم اما مطمئناً در گزینه‌های این نقش، شهاب حسینی قرار ندارد. خیلی زود نام دیگری مطرح شد؛ مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون. این نحوه گمانه‌زنی انتخاب بازیگران هم توسط گروه «سلمان فارسی» رد شد و سرانجام نام علیرضا شجاع‌نوری را به‌عنوان بازیگر اصلی سریال «سلمان فارسی» که تا میانسالی ایفای این نقش را به‌عهده دارد.

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

 حسام منظور قرار است نقش پدر سلمان فارسی را ایفا کند و نقش جوانی این شخصیت را امیر رضایی بازیگری که بیشتر روی صحنه تئاتر و چند تله‌فیلم تلویزیونی دیده‌ شده است، ایفا می‌کند.


نام سریال؛ حضرت موسی (ع)، کارگردان، ابراهیم حاتمی کیا.

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

مروری بر حواشی سریال:

خبر آنلاین در بخشی از مطلبش  راجع به سریال موسی نوشت: زمانی که حاتمی‌کیا دومین سریال خود یعنی «حلقه سبز» را ساخت اعلام کرد: «به این نتیجه رسیدم که سریال‌ساز نیستم، من مثل خلبانی‌ام که ۹۰ دقیقه می‌تواند بپرد و توانایی پرواز بلند مدت را ندارم.»

کارگردانی که ۱۵ سال پیش و در جوانی چنین حرفی را زده حالا روی کار آمده تا سریالی که ساخت آن چندین سال زمان می‌برد را بسازد. در یک نگاه اجمالی به این نتیجه می‌رسیم که تهیه‌کننده و کارگردان سریال «موسی» هیچ یک تجربه ساخت سریال بلندی که نیاز به صرف زمان طولانی داشته باشد را ندارند.

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

وقتی بعد از پنج سال برآورد این سریال از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان رسیده و ده برابر شده، در حالی که هنوز ساختش شروع نشده؛ می‌توان به این نتیجه رسید که هزینه نهایی تولید رقمی نزدیک به ده هزار میلیارد تومان خواهد بود چرا که در کمترین حالت هزینه نهایی یک سریال الف ویژه ۳ برابر برآورد اولیه است. تنها پروژه‌ای که همان میزان برآورد شده به اتمام رسید، سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی بود.

روزنامه جوان هم در این رابطه : نوشت :یکی از حواشی‌ای که برای ساخت سریال موسی (ع)، به وجود آمد بحث بودجه این سریال بود. مرحوم سلحشور هزینه ساخت سریال موسی (ع) را ۱۸۰ میلیارد تومان برآورد کرده بود وبعد از اینکه از تأمین این هزینه از طریق صداوسیما نا‌امید شد، شماره حساب بانکی را اعلام کرد تا مردم با واریز کمک هایشان سریال موسی (ع) را تأمین مالی کنند.


نام سریال؛ «قصه‌های هزار و یک شب»، کارگردان؛  مصطفی کیایی.

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

مروری بر حواشی سریال:

یکی از پلتفرم‌های نمایشی سرشناس با همکاری کارگردان همیشگی‌اش مصطفی کیایی، ساخت یک پروژه بسیار گران‌قیمت را در دستور کار قرار داده، سریالی که چند رسانه از سرمایه‌گذار روس آن نوشته‌اند.

این سریال با نام «قصه‌های هزار و یک شب» قرار است اواخر بهمن کلید بخورد و تولید طولانی‌ مدتی دارد و دو ماه فیلمبرداری آن در ترکیه خواهد بود؛ از پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، محسن کیایی، پدرام شریفی، محمد بحرانی و سوگل خلیق به عنوان بازیگران این سریال نام برده می‌شود.

پیش از این خبرگزاری مشرق برای اولین بار از سرمایه‌گذار روس این سریال خبر داده و نوشته بود: شنیده‌های دیگری حاکی از آن است که یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی از سریال «قصه‌های هزار و یک شب» حمایت می‌کند و زمینه مشارکت کشور روسیه را، این نهاد مهم فرهنگی فراهم آورده است. سازمان فرهنگ و ارتباطات یکی دیگر از مهمترین ارگان‌های دولتی تکمیل کننده پازل‌های بین‌المللی این سریال است.

این روزها کدام هنرمندان پول تُپُل به جیب می‌زنند؟

سریال «بی‌گناه» به تهیه‌کنندگی «مصطفی کیایی» دیگر اثر این سینماگر بود که با واکنش‌های زیادی همراه شده بود. می‌گویند هزینه تولید این سریال سی قسمتی با حضور برادران کیایی،پرویز پرستویی و هدیه تهرانی « ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که موجب گرانتر شدن هزینه‌های تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      اگر اسم هنرمند را بشه به مهران رجبی داد ایشون در صدر جدول هستند!

    • ناشناس

      پول این سریالها را صرف ابادانی کشور و ایجاد اشتعال برای جوانان بیکار کنید.نه دروغ و چپاول

    • ناشناس

      مهران رجبی

    • ناشناس

      راضی نیستم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من هم راضی نیستم به بعضی از فوتبالیست ها پول بدهند

    • گل آقا

      پولی که برای مردم نیست اما برای خواص و اینگونه برنامه‌های تلویزیونی بی مشتری فت و فراونه

    • ناشناس

      خخخخ

    • ناشناس

      دیگر چه کسانی سریالهای شما دروغگو ها را نگاه می کند سریالهایتان هم تماما،سانسور و دروغ پردازی است.

    • هیچکس

      مجلس می داند با این بودجه ها می شود چند خانواده را سیر کرد ؟ کار ما از ماهیگیری یاد دادن گذشته.

    • من

      دیگه همه میدونن که هر پروژه ای که سفارشیه خوب میچاپه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سفارش usa بهتره

    • a.kh

      احسنت برشماحرف یک ملت را زدی

    • Www

      حیف بر پول ایران وحیف برمغز ایرانی

    • ناشناس

      ایناهنرمندنیستن هنربند هستن بهتربودتتیترمیزدین پول مفت

    • گیلانی

      شریعتمداری ( مدیرِ کیهان )

    • شیدا

      یه مشت سریال با دروغ ودغل

    • ناشناس

      درتمام کشورهای دنیا فیلم وصدا سینماهست ونمیشودنداشت وخیلی ازکشورها با ساختن فیلم هم نام خودراجهانی وهم سرمایه هنگفتی را وارد کشور میکنن به عنوان مثال هندوستان وقتی فیلمهای 20 سال پیش اونارو نگاه میکنی وفیلمهای الانش ادم می‌فهمد چه پیشرف عجیبی در ساخت فیلم داشتن واینم نتیجه سرمایه‌گذاری درست هستش

      پاسخ ها

      • ناشناس

        در شرایطی که تو پایتخت مملکت بچه ها سرشونو تو سطل آشغال میکنن و خط فقط بیشتر از یک سوم جمعیت کل کشور رو دربرگرفته، صحبت از بودجه های دهها هزار میلیاردی برای فیلم ساختن یه کم دور از منطق و انصاف هست، اخوی!
        اونم فیلمها و سریالهایی که تنها مصرف داخلی داره و حداکثر شاید شبکه المنار لبنان و شبکه جیکسوسک بورکینافاسو هم بعضی قسمتهاشو خلاصه شده نشون بده!

    • محمد جواد

      « تمام این خرابکاری از گور ( صدا و سیماست ) » All Archive

    • ترابی

      مهران رجبی خخخخخخخخخخخخ

    • احمد قربانی

      سریالهای چرت و بی خاصیت با پول مردم

    • آرام

      من به نوبه ی خودم به اندازه ای ک از حق و حقوقم کاسته میشه و صرف اینگونه فیلم‌ها و تو جیب هنرمندان میره به هیچ وجه راضی نیستم ب هیچ وجه

    • یه خواننده

      مردم نون ندارند بخورند این دوستان چه بریز و بپاشی میکنند ،جای این داستانها یه ذره ازین پولها رو خرج مملکت بکنید ،نه اینکه یه گروهی تشکیل بشه پول مردمو اینجوری حیف ومیل کنه.هیچ کس هم بخدا اینا رو نمیبینه،اینقدر که کیفیت ساختش پایینه.

    • آرش

      هنربند یا هنرمند خخخ

    • ناشناس

      بابا میر باقری تو که دستت تو کاره ی فیلمم در مورد تمدن خودمون بساز

    • ناشناس

      نه مهران مدیری قمار باز خوبه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج