۱۲۷۶۹۴۱
۹۷۰۴
۹۷۰۴
پ

نتیجه‌گیری عجیب از فالوئینگ‌های مجیدرضا رهنورد

روزنامه دولتی ایران در گزارشی به سراغ فالوئینگ‌های اینستاگرام مجیدرضا رهنورد را که در هفته‌‌های اخیر اعدام شد، رفته و آن را دلیل درستی اتهامات وی و مجازات اعدام معرفی کرده است!

روزنامه دولتی ایران در گزارشی به سراغ فالوئینگ‌های اینستاگرام مجیدرضا رهنورد را که در هفته‌‌های اخیر اعدام شد، رفته و آن را دلیل درستی اتهامات وی و مجازات اعدام معرفی کرده است!

نتیجه‌گیری عجیب از فالوئینگ‌های مجیدرضا رهنورد

یکی از راه‌های میانبری که می‌تواند در تشخیص زمینه‌های فکری و رفتاری آشوبگران مؤثر باشد، بازبینی زیست مجازی و حقیقی ایشان است. اگر به فهرست افرادی که این اشخاص در فضای مجازی دنبال می‌کنند بنگریم نیز تشخیص چرایی چنین رفتارهایی دشوار نخواهد بود. به‌عنوان نمونه همین مجیدرضا رهنورد قاتل دو جوان مشهدی در صفحه اینستاگرام خود افراد زیر را دنبال می‌کرده است: سروش لشکری رپر با اسم هنری «هیچکس» که از آشوب آبان 98 تاکنون سعی داشته و دارد که خشونت را در حد اعلای آن ترویج کند و ملاحظه شد که در اغتشاشات اخیر نیز جوانان را صریحاً به استفاده از ابزار و عدوات خونریزی فرا می‌خواند.

صفحه «اسرائیل به فارسی» وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، صفحه ایران اینترنشنال وابسته به دربار سعودی و قطب پیشران بازتولید گفتمان آشوب، وریا غفوری بازیکن فوتبال وابسته به خانوارهای گروهک‌های کرد تجزیه‌طلب، معصومه علی‌نژاد قمی کلایی مشهور به «مسیح علی‌نژاد» خبرنگار هتاک و بدسابقه که کارش را از رسانه‌های اصلاح‌طلب شروع کرد، صفحات رضا پهلوی و فرح دیبا (مادر ربع پهلوی)، حسن آقامیری روحانی خلع لباس شده‌ای که سعی دارد با طرح انگاره‌های انحرافی و مغایر با اسلام مشهور شود، علی کریمی، شاهین نجفی، سینا ولی‌الله و...

مجید رضا رهنورد، در پی اعتراضات اخیر، به اتهام دو قتل، بیست‌واندی‌روز پس‌از بازداشت در آذرماه امسال در مشهد به دار آویخته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج