۱۲۷۶۹۹۸
۱۲۳۲۵
۱۲۳۲۵
پ

جوابیه مولوی عبدالحمید به حملات جواد لاریجانی

عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان در مسجد جامع مکی زاهدان، در دیدار با سران طوایف، معتمدان، علما و دانشگاهیان شهرستان‌های زاهدان و خاش گفته: «خواسته‌های اصلی ما در درجۀ اول خواسته‌های ملی و مطالبات همۀ ملت ایران است.»

اعتماد: عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان در مسجد جامع مکی زاهدان، در دیدار با سران طوایف، معتمدان، علما و دانشگاهیان شهرستان‌های زاهدان و خاش گفته: «خواسته‌های اصلی ما در درجۀ اول خواسته‌های ملی و مطالبات همۀ ملت ایران است.»

بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، آقای عبدالحمید افزوده که به دنبال قهر سیاسی نیست و حاضر به مذاکره است، اما «با کسی گفت‌وگو خواهد کرد که اختیارات و توانایی حل مشکلات را داشته باشد.»

جوابیه مولوی عبدالحمید به حملات جواد لاریجانی

او گفته: «موافق نیستم که برای آزادی زندانی‌های خودمان پیش کسی التماس کنیم. باید بگوییم که این افراد را چرا زندان کرده‌اید؟ بگوییم که اکثر این افراد بی‌گناه هستند و باید آزاد بشوند. برای اعدامی‌ها نیز معتقدم نباید التماس کنیم که بخشیده شوند، بلکه بگوییم وقتی انسانی را نکشته است چرا اعدام شود؟»

امام جمعه اهل سنت زاهدان درباره شایعه‌ی فرستادن «تیم مذاکره‌کننده» به تهران گفت: «در مسائل اخیر زاهدان تیم مذاکره‌کننده‌ای نداشتیم. چند نفر از دوستان برای گرفتن وکیل به تهران رفتند که متاسفانه سه نفر از وکلای تهرانی، وقتی وارد فرودگاه شدند، برای چندروز بازداشت شدند.»

همچنین آقای عبدالحمید در واکنش به حرف‌های محمدجواد لاریجانی که گفته بود مسجد مکی زاهدان، مانند«مسجد ضرار» در صدر اسلام است و باید تخریب شود، گفت: «بنده‌خدایی که این حرف‌ها را زده بود، اگر می‌آمد و می‌گفت فلان‌حرف شما اشتباه بوده ما استقبال می‌کردیم و اگر مسجد را که خانۀ خداست مورد حمله و اهانت قرار نمی‌داد، شاید با این مقدار از واکنش و اعتراض مواجه نمی‌شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج