۱۲۷۷۱۲۸
۵۶۹۴
۵۶۹۴
پ

خطیب جمعه رشت: گمان نکنند، بعد از اغتشاشات، کشف حجاب آزاد شده!

حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه زنان و مردان مومن و خانواده‌های معزز شهدا از کشف حجاب‌های رخ داده نگران هستند، افزود: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.

تسنیم نوشت: حجت الاسلام فلاحتی با بیان اینکه زنان و مردان مومن و خانواده‌های معزز شهدا از کشف حجاب‌های رخ داده نگران هستند، افزود: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.

خطیب جمعه رشت: گمان نکنند، بعد از اغتشاشات، کشف حجاب آزاد شده!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه جامعه اسلامی بخشی از اقتدار خود را مدیون بانوان پاکدامن و محجبه است گفت: دخترانی که کشف حجاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی مقابل این کشف حجاب‌ها کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به وظایف پدر و مادر در تربیت فرزندان و آموختن نحوه شکرگزاری به فرزند، اظهار داشت: سیره و آیین پیامبر اکرم(ص)، ملت‌ها را وارد عرصه جدیدی از معادلات زندگی کرد و این نشان می‌دهد که راه و سیره پیامبر(ص) بهترین راه است.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از بندگی خدا بود و آن حضرت خود را وقف راه ولایت می‌کرد تصریح کرد: ایشان نمونه کاملی از زن مسلمان بودند و حجاب کامل اسلامی را رعایت می‌کردند و در خانه و سبک زندگی برای تمام انسان‌ها الگو بوده و هستند.

فلاحتی کشف حجاب برخی دختران و زنان جامعه را مایه تأسف خواند و متذکر شد: کشف حجاب در نظام جمهوری اسلامی جرم است، زیرا خلاف قانون اسلام و قرآن است و مجازات اسلامی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه زنان و مردان مومن و خانواده‌های معزز شهدا از کشف حجاب‌های رخ داده نگران هستند، افزود: دخترانی که کشف ححاب کردند و تعدادشان اندک است بدانند که این عمل‌شان جرم است و نظام اسلامی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با این عمل باعث ناراحتی خانواده‌های مسلمان و اهل تدین شوند، البته از شورای عالی امنیت ملی و سازمان فضای مجازی کشور هم انتظار داریم تصمیماتی که گرفته‌اند عملی کنند.

وی تاکید کرد: این بانوان گمان نکنند که بعد از اغتشاشاتی که توسط صهیونیست‌ها طراحی شده بود، کشف حجاب در جمهوری اسلامی آزاد شده است، البته بخش عظیمی از زنان و دختران جامعه ما اهل تقوا و عفاف و حجاب هستند و در یوم‌الله‌های مختلف با اقتدار در صحنه حضور می‌یابند و جامعه اسلامی بخشی از اقتدار خود را مدیون این زنان و دختران پاکدامن و محجبه است.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "نقشه دشمن، جامع بود، اما محاسبه دشمن غلط بود" تصریح کرد: دشمن در حوادث اخیر، ابزارهای مختلف را برای نابودی جمهوری اسلامی به‌کار گرفت و از داخل و خارج نیز عده‌ای با دشمنان همراه شدند، اما باختند و روسیاهی ماند برای آنان که با سکوت، جبهه‌گیری‌ و اظهارات مختلف با دشمنانِ نظام همراه شدند.

فلاحتی ادامه داد: دشمن تصور می‌کرد مردم نیز در جریانات چند ماه گذشته با آنان همراه می‌شوند، اما مردم و دین‌داران راه و صف‌شان را از دشمن جدا کردند، لذا باید قدردان این مردم باشیم و مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف همواره پاسخگوی مردم باشند و کاری کنند که مردم از مسئولان‌شان رضایت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت فرهنگ‌سازی، فضاسازی و امیدآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد:‌ رهبری هم تاکید داشتند که همچنان غفلت نکنیم و فکر نکنیم قضایا تمام شده و برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمن در میدان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج