۱۲۷۷۴۱۴
۱۰۲۹۸
۱۰۲۹۸
پ

بروزرسانی واتساپ روی دست تلگرام زد!

قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ، روند شناسایی و بلاک پیام‌ یا تماس اسپم را بسیار ساده‌تر و موثرتر از گذشته خواهد کرد

گجت‌نیوز نوشت: قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ، روند شناسایی و بلاک پیام‌ یا تماس اسپم را بسیار ساده‌تر و موثرتر از گذشته خواهد کرد.

واتساپ در حال توسعه میانبر جدیدی است که شماره تماس اسپم را بدون شرکت در چت، به‌سرعت مسدود می‌کند. این ویژگی هم‌اکنون در حال آزمایش است و انتظار می‌رود به‌زودی نهایی شود. در حال حاضر، برای مسدودسازی مخاطبین، باید پس از شروع چت، روی دکمه تنظیمات (سه نقطه عمودی کوچک) ضربه بزنید و پس از ورود به منوی فرعی More، برگه “Block” را انتخاب کنید تا مخاطب در واتساپ مسدود شود. خوشبختانه به‌زودی این روند وقت‌گیر، آسان‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد. به‌نقل از WaBetInfo، پایگاهی که پیشرفت‌های جدید این پیام‌رسان را اطلاع‌رسانی می‌کند، واتساپ هم‌اکنون در حال کار بر روی دو میانبر مفید است.

بروزرسانی واتساپ روی دست تلگرام زد!

به‌لطف ویژگی جدید واتساپ، مسدود کردن مخاطبین یا تماس، بسیار آسان می‌شود

به‌زودی، با استفاده از رابط اصلی سرویس، مسدودسازی مخاطبین در آینده امکان‌پذیر خواهد بود. با فشار طولانی بر روی مکالمه یک مخاطب، به‌طور خودکار پنجره‌ای از گزینه‌ها شامل Block ظاهر می‌شود. در اینجا، برای انجام این ترفند کوچک تنها در کلیک لازم است.

واتساپ هم‌چنین قصد دارد تغییرات دیگری را نیز به پیام‌رسان خود اضافه کند. دکمه‌های «حالت بی‌صدا» و «پاسخ» به‌همراه یک‌ میانبر جایگزین در یک قالب یک اعلان پاپ-آپ ارائه خواهند شد. بدین ترتیب، در صورتی‌که پیامی را از یک شماره مشکوک مانند اسپم دریافت کنید، می‌توانید با یک ضربه ساده آن‌را از طریق اعلان به‌طور مختصر و مفید مسدود کنید.

بروزرسانی واتساپ روی دست تلگرام زد!

به‌خاطر داشته باشید میانبر دیگر تنها در شرایطی ظاهر خواهد شد که شماره مبهم بوده یا غیرقابل اعتماد به‌نظر برسد. ویژگی جدید واتساپ علاوه بر ارتقای تجربه کاربری، بسیاری از اقدامات حیاتی کاربر را ساده‌تر کند.

قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ هم‌چنان در دست توسعه است. در مرحله اول، آزمایش‌کنندگان نسخه بتا به آن دسترسی پیدا می‌کنند تا بتوانند آن‌را آزمایش کرده و هرگونه مشکل یا باگ احتمالی را گزارش کنند. پس از آن، عموم کاربران در قالب به‌روزرسانی نسخه نهایی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج