۱۲۷۷۵۲۹
۱۳۴۵
۱۳۴۵
پ

دعوت مجدد بشار اسد از ابراهیم رئیسی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در جریان دیدار با مقامات سوریه در دمشق در مورد اهمیت گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور در بخش خصوصی و دولتی رایزنی و بر تحقق و پیشبرد آن تاکید کردیم.

ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در جریان دیدار با مقامات سوریه در دمشق در مورد اهمیت گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور در بخش خصوصی و دولتی رایزنی و بر تحقق و پیشبرد آن تاکید کردیم.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری مشترک با فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه در دمشق با اشاره به دیدار امروزش با بشار اسد رییس جمهور سوریه گفت: در این دیدار آقای بشار اسد بار دیگر بر دعوت خود از آقای رئیسی برای سفر به سوریه تاکید کردند و ما تلاش می‌کنیم که مقدمات انجام این سفر را فراهم کنیم تا این سفر در آینده انجام شود.

دعوت مجدد بشار اسد از ابراهیم رئیسی

وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط تهران و دمشق در بهترین شرایط خود قرار دارد و اراده رهبران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر روابط است .

امیرعبداللهیان افزود: امروز در جریان رایزنی با آقای فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه توافق کردیم که سند همکاری بلندمدت راهبردی بین دو کشور را آماده کنیم تا در آینده نزدیک به امضا برسانیم.

این دیپلمات جمهوری اسلامی ایران همچنین تاکید کرد: باید سطح روابط دو کشور در حوزه‌های اقتصادی و تجاری به سطح همکاری‌های دو کشور در حوزه سیاسی برسد.

امیرعبداللهیان با بیان این که بین دو کشور جهت گسترش همکاری‌ها، اسناد و توافقات زیادی امضا شده است و اجرای آنها از سوی دو کشور در حال پی گیری است، تاکید کرد: بین دو کشور اختلاف نظری وجود ندارد که این اختلاف‌نظر منجر به عدم امضای سندی بین دو کشور شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج