اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۷۷۷۷
۲۵ نظر
۹۳۵۲
۲۵ نظر
۹۳۵۲
پ

امکان حضور در برخی ادارات بدون سیستم‌ گرمایشی

وحیدی درباره تصمیمات ستاد برای تعطیلی احتمالی مدارس نیز عنوان کرد: مایل هستیم مدارس آخرین اماکنی باشند که تعطیل می‌شود.

تسنیم نوشت: وحیدی درباره تصمیمات ستاد برای تعطیلی احتمالی مدارس نیز عنوان کرد: مایل هستیم مدارس آخرین اماکنی باشند که تعطیل می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور که صبح امروز با حضور دستگاه‌های مسئول در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: راه اصلی در شرایط فعلی، بهبود الگوی مصرف و هم‌چنین کاهش مصرف است. متأسفانه مصرف مازاد فراوانی در برخی حوزه‌ها وجود دارد که سامانه توزیع گاز را دچار مشکل می‌کند.

وی افزود: نیاز است که مصرف بهینه شود. بعضا دیده می‌شود گاز در برخی مراکز به‌وفور مصرف می‌شود و بعضا در فضای آزاد دستگاه‌های گرماتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد که اسراف محض است و باید جلوگیری شود.

 امکان حضور در برخی ادارات بدون سیستم‌ گرمایشی

وزیر کشور بیان کرد: از تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله وزارت نفت، نیرو، صمت، هواشناسی، صنعتگران و دیگر دستگاه‌های کمک‌رسان قدردانی می‌کنیم.

وحیدی عنوان کرد: شرایط تاکنون مدیریت شده و با توجه به گزارش هواشناسی، وضعیت برودت هوا تداوم خواهد داشت و رصد دائمی وضعیت باید ادامه یابد. تاکنون هرجا گاز قطع شده، مشکل سریعا برطرف شده و این آمادگی وجود دارد تا کمک‌ها سریع‌تر انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: استان‌های معین آمادگی دارند در صورت نیاز، امکانات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن برسانند. یکی از مسائل مورد تأکید، نانوایی‌ها و تداوم کار آن‌هاست و الحمدلله برای اطمینان، در برخی استان‌ها دوسوخته شده‌اند. هم‌چنین پیش‌بینی رساندن سوخت مایع در برخی مناطق که گاز دچار افت فشار شده، در نظر گرفته شده تا مشکلی پیش نیاید.

وزیر کشور درباره تصمیمات ستاد برای تعطیلی احتمالی مدارس نیز عنوان کرد: مایل هستیم مدارس آخرین اماکنی باشند که تعطیل می‌شود؛ در زمان آلودگی هوا وقتی شاخص به عدد ۱۵۰ برسد کارگروه‌ها تشکیل و برای تعطیلی تصمیم‌گیری می‌شود ولی در شرایط برودت هوا در نظر داریم مدارس آخرین اماکن باشند تا آسیبی به درس فرزندان‌مان وارد نشود.

وحیدی با بیان اینکه درباره صنایع تأکید کرده‌ایم تمهیدات در نظر گرفته شود تا دچار مشکل نشوند، اظهار داشت: موضوع اطلاع‌رسانی اهمیت بسیاری دارد؛ مردم عزیز و فهیم ما اگر مشکل را بدانند، بیشترین همکاری را انجام می‌دهند و پویش «یک خانه؛ یک اتاق گرم» در استان‌های خراسان رضوی و گلستان عملیاتی شده و نتایج خوبی هم داشته و نیاز است در سایر استان‌ها عمل شود و رسانه‌ها نیز همکاری کنند تا به کاهش مصرف کمک شود.

وی در ادامه عنوان کرد: ممکن است فشار گاز در برخی مناطق کاهش یابد ولی تلاش می‌شود این اتفاق رخ ندهد و اگر هم رخ داد، مسئولان استانی شرایط را در حال ایمن قرار دهند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وزیر کشور بیان کرد: از مردم می‌خواهیم با کاهش مصرف گاز، به‌سوی افزایش مصرف برق روی نیاورند، چون برق هم باید از نیروگاه‌ها تامین شود و نیروگاه هم به همین سوخت نیاز دارند؛ اصل ملاحظه در مصرف برق و گاز است.

وحیدی گفت: تعطیلی ادارات بر حسب ضرورت رخ داد و باید پیش‌بینی‌ها انجام بگیرد تا حداقل کارمندان که نیاز است کار اضطراری مردم را انجام دهند، حضور داشته باشند و برخی کارها هست که حتما باید در زمان خود انجام بگیرد؛ نیاز است از این به بعد به‌نوعی پیش‌بینی شود تا کارهای ضروری مردم به مشکل برنخورد.

وی تصریح کرد: در برخی ادارات، بدون روشن کردن سیستم‌های گرمایشی هم می‌توان حضور داشت و کار مردم را پاسخ داد؛ استانداران پیش‌بینی لازم را داشته باشند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: دوسوخته کردن صنایع و مناطق مورد نیاز ضروری است تا با دوگانه‌سوز کردن برخی مراکز بتوانیم در مواقع سخت، شرایط را مدیریت کنیم و کم‌تر نیاز به تعطیلی داشته باشیم.

وحیدی هم‌چنین گفت: نیروهای مسلح اعلام آمادگی کردند تا اگر نیاز شد، وارد صحنه شوند و البته امیدواریم شرایط آن‌قدر سخت نشود و سایر دستگاه‌ها هم آماده‌اندو نیاز است این آمادگی‌ها حفظ شود.

وی در پایان اظهار داشت: راه‌های استان‌های دچار برودت شدید توسط وزارت راه کنترل می‌شود تا در انتقال سوخت با مشکلی روبرو نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد قربانی

      احسنت چه مدیریتی!

    • ناشناس

      استقبال از بدون گرمایشی به دلیل اینکه از حقوق کم نمی توانند زندگی کنند مجبور کار کنی

    • نان

      بزرگترین ذخیره گاز در جهان،!!!

    • منهی

      برادران عزیز جرا متوجه نیستی خب به اینگونه مناطق نفت سفید هم آزاد قرار دهید کار مقداری درست می شود مثل مناطق روستای می شود از چوب وهیزم هم استفاده کرد از خواب بیدار شوید

    • ناشناس

      تو جلسه خودشون امروز آنقدری گرم بود که همه با کت و شلوار تو جلسه بودن اونوقت برای بقیه میگن تهویه خاموش

    • ناشناس

      به این میگن مدیریت، یاد بگیرید!

    • کارگر گرسنه

      واقعا متاسفم براتون آقای وحیدی

    • ناشناس

      شرف به سنگ قزوین

    • ناشناس

      آخه اینا نفسشون از جای گرم مییاد

    • ناشناس

      ... با این مدیریتتون ی سر پاشید بیاین اتوبان چمران ببینیدچ افتصاحیه عمدا لاین بی ارتیو از ی طرف باز گذاشتن از طرف خروج بستنش مردم و ماشینا اون تو گرفتار شدن

    • ناشناس

      خدا لعنت تون کنه با این مملکت داری تون ......
      تقصیر امریکا و اروپا ست مردم گاز ندارن . اصلا دشمن نمیزاره اینا مملکت داری کنن ...

    • ناشناس

      شماها فقط دروغ پردازی و... از دستتان بر می آید.

    • ناشناس

      برق که داریم،یااسپلیت دوحالته سرما-گرمانصب کنند یا بخاری برقی استفاده کنند!

    • حمید

      دمت گرم اند مدیر تو هستی چجوری میشه یه تعداد برن بدون روشن کردن وسایل گرمایشی تازه آماده باش بودین با 10 سانت برف کل تهران قفل شده هر جای دنیا بود همتون باید آویزون کرد

    • ناشناس

      اقای وحیدی مدیریت را قبلا انجام میدهند تا مشکل بوجود نیاید اگر مشکلی بوجود امد بدان که در ان زمینه مدیر لیاقت وکفایت ودرایت کافی ووافی ندارد

    • سامیار

      عجب مردم پررو و بی چشم و رویی هستیم مگه ادارات باید سیستم گرمایشی داشته باشه؟

    • رز آبی

      کجای دنیا با تعطیلی مراکز مشکلات حل شده؟؟

    • 1

      یعنی کارمند تو آفتاب کار کنه که سردش نشه

    • ناشناس

      قطع وسایل کرمایشی از استانداری و وزرات کشور شروع کنید عکس و فیلم هاش منتشر کنید بعد برید سراغ سایز سازمان ها

    • علی

      میتونید یکم کمتر گاز کشور رو با نازلترین قیمت به اروپا و ترکیه و پاکستان و... بفروشید تا بیچاره مردم که صاحب اصلی این سرمایه خدا دادی هستن به اینهمه مشکل نخورند

    • ناشناس

      بهتره کارمندان برن جلوی آفتاب با نور خورشیدی هم گرم بشن هم از پنل های خورشیدی جهت انرژی برای کامپیوترهاشون استفاده کنن و مشغول بازی بشن

    • سرما زده

      خدا لعنتتون کنه چطوری تو این یخبندان و سرما فردا بریم

    • ناشناس

      زمستان سخت اروپاخخخخخخ
      خوب خدا آبروتون رو برد
      تا شما باشید...

    • حسین

      سلام دوست عزیز وزیر کشور ایران ...
      ما ادعای صادرات گاز به کشور هندوستان را داشتیم و البته با تدبیر دوستان حاکم دنیا از این انتقال جلوگیری شد ولی این سوال مطرح است که چرا کفاف داخلی نداریم ؟
      البته تا لب مرز شرقی کشور آن دوستان پیمانکار و وفدار ... کارهایش انجام شده است
      حال این سوال مطرح است
      اگر آن بودجه صرف محافظت از سرمای خط انتقال میشد بهتر نبود ..؟؟!@@@...

    • ناشناس

      هرچه بگذر بی کفایتی مسولان نمایان تر است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج