۱۲۷۷۸۳۹
۸۴۹۸
۸۴۹۸
پ

قطع درختان زنده در شاهرود

میراث فرهنگی شاهرود در قلعه نو خرقان در محوطه اطراف آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی اقدام به قطع کامل درختان زنده از روی خاک کرده است. درپی تماس شهروندان و پیگیری، شاهد قطع درختان جوان و زنده توت و... هستیم، که پس از پیگیری مشخص شد که این موضوع به دستور میراث فرهنگی صورت گرفته است.

زهرا سرویان- همشهری آنلاین: میراث فرهنگی شاهرود در  قلعه نو خرقان  در محوطه اطراف آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی  اقدام به قطع کامل درختان زنده از روی خاک کرده است. درپی تماس شهروندان و پیگیری، شاهد قطع درختان جوان و زنده توت و... هستیم، که پس از پیگیری مشخص شد که این موضوع به دستور میراث فرهنگی صورت گرفته است.

با توجه به شرایط ناسالم آب و هوایی که در حال حاضر درکشور شاهد هستیم و اهمیت فضای سبز در کل دنیا، متاسفانه امروز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱،شاهد قطع درختان جوان در محوطه ارامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی در شاهرود هستیم.

قطع درختان زنده در شاهرود

گفته می شود میراث فرهنگی شاهرود در  قلعه نو خرقان  در محوطه اطراف آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی  اقدام به قطع کامل درختان زنده از روی خاک کرده است. درپی تماس شهروندان و پیگیری، شاهد قطع درختان جوان و زنده توت و... هستیم، که پس از پیگیری مشخص شد که این موضوع به دستور میراث فرهنگی صورت گرفته است. طی تماس با آقای ابوطالب جلالی فرماندارویژه شاهرود جهت پیگیری و ممانعت این کار ناصواب، ایشان سریعا پیگیر موضوع شدند و مدیر میراث فرهنگی شاهرود اذعان داشتند: هرس ساده‌ای بوده است و درختی قطع نشده است.

 البته به دستور فرماندار، مدیر میراث به محل مراجعه نمودند و  باز هم همین پاسخ را تکرار نمودند و این درحالی است که مشاهده می شود که درختان قطع شده و یا درحال قطع شدن هستند که ویدئویی که در انتهای این مطلب می بینید گواه ماجرا است. 

قطع درختان زنده در شاهرود

لذا باید میراث فرهنگی استان سمنان و شهرستان شاهرود پاسخگوی این موضوع باشند و شاهرودی‌ها می گویند: میخواهیم استاندار سمنان شخصا وارد عمل شود و برای پاسخگویی به شهروندان و حفظ میراث  ارزشمند فرهنگی و طبیعت شهرستان شاهرود ، علت این کار روشن شود و برخورد قاطعانه ای برای جلوگیری از قطع بقیه درختان صورت پذیرد .چه نیازی بود این درختان زنده که خود زیبنده محیط آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی بودند قلع و قمع شود ؟!

قطع درختان زنده در شاهرود

قطع درختان زنده در شاهرود

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج