۱۲۷۷۸۷۸
۳۳۰۸
۳۳۰۸
پ

روایت عجیب خوابگاه دانشجویی که هتل شد!

رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم گفت: تغییر کاربری یک خوابگاه دانشجویی به هتل در جزیره قشم موضوعی است که باید دستگاههای نظارتی به آن ورود کنند.

فارس: رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم گفت: تغییر کاربری یک خوابگاه دانشجویی به هتل در جزیره قشم موضوعی است که باید دستگاههای نظارتی به آن ورود کنند.

روایت عجیب خوابگاه دانشجویی که هتل شد!

 محمد پاینده رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم در این باره گفت: در سال ۸۶ با توجه به نیاز به یک خوابگاه برای دختران دانشجو در جزیره قشم مقرر شد یک ساختمان مجتمع دانشجویی احداث شود در همین راستا زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع به ارزش هرمتر مربع ۲۷ هزار تومان در اختیار فردی قرار گرفته است.

وی افزود: مکان این پروژه در نقطه ای بسیار عالی قرار گرفته و با توجه به نیاز شهرستان به خوابگاه دختران وام ۴ درصد برای ساخت این مجتمع پرداخت شد و در واگذاری زمین پروانه ساخت، پایان ساخت تسریع بوجود آمد و با کمال تعجب و تاسف موقع بهره برداری اعلام شد که این خوابگاه به هتل تبدیل شده است.

به گفته پاینده، از آنجایی که مبایع نامه و تمام مراحل واگذاری و متراژ زمین و پایان ساخت و قرار گرفتن در موقعیت خوب به عنوان خوابگاه دانشجویان واگذار شده است از دستگاه های نظارتی و بازرسی استان می‌خواهیم مانع تبدیل این خوابگاه به هتل شوند زیرا همچنان معضل خوابگاه دختران حس می‌شود و باید با دقت چنین تغییر کاربری هایی مورد رصد قرار گیرند.

وی همچنین تأکید کرد: مردم در هفته های اخیر با اطلاع از این موضوع، نگرانی و نارضایتی خودشان از این تغییر کاربری را ابراز داشته و ضروری است تا مسؤولان امر نسبت به پاسخگویی به این مسأله اهتمام داشته باشند تا اعتماد مردم مورد خدشه قرار نگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج