جاباما
۱۲۷۷۹۱۲
۴۳۴۱
۴۳۴۱
پ

ادارات این استان از ساعت ۹ صبح باز می‌شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه انرژی از سوی تمامی شهروندان استان، گفت: با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تمام نقاط استان و همچنین ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان، دوشنبه ۲۶ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل می شود.

ایسنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه انرژی از سوی تمامی شهروندان استان، گفت: با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تمام نقاط استان و همچنین ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان، دوشنبه ۲۶ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل می شود.

ادارات این استان از ساعت ۹ صبح باز می‌شوند

احمد افضلی شامگاه یکشنبه ۲۵ دی ماه گفت: کلاس های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان‌ها(پیش دبستان و مهدکودک ها) نیز تعطیل است.

وی افزود: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها و بانک‌های استان نیز طبق روال است و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

به گفته وی کار کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰خواهد بود. در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظفند سیستم گرمایش را بین درجه ۱۸-۲۱ درجه تنظیم نمایند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با دعوت از شهروندان جهت پیوستن به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» درخواست کرد با مصرف بهینه انرژی، گرما بخش منازل هم‌میهنان خود شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج