۱۲۷۸۱۳۲
۲ نظر
۵۰۵۳
۲ نظر
۵۰۵۳
پ

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

قاتل زنجیره ای روسیه، میخائیل پوپکوف ۵۸ ساله، می خواهد به یک طرح بحث برانگیز بپیوندد که هزاران قاتل، متجاوز به عنف و دیگر جنایتکاران روسیه، به عنوان مزدور برای روسیه در جنگ با اوکراین شرکت می کنند. بر اساس گزارش ها، طرح استخدام زندان باعث می شود که جنایتکاران در ازای جنگ درکنار نیروهای طرفدار روسیه، در صورت ادامه جنگ و زنده ماندن به مدت شش ماه، آزاد شوند.

روزیاتو: قاتل زنجیره ای روسیه، میخائیل پوپکوف ۵۸ ساله، می خواهد به یک طرح بحث برانگیز بپیوندد که هزاران قاتل، متجاوز به عنف و دیگر جنایتکاران روسیه، به عنوان مزدور برای روسیه در جنگ با اوکراین شرکت می کنند. بر اساس گزارش ها، طرح استخدام زندان باعث می شود که جنایتکاران در ازای جنگ درکنار نیروهای طرفدار روسیه، در صورت ادامه جنگ و زنده ماندن به مدت شش ماه، آزاد شوند.

پوپکوف، پلیس سابق روسیه که با نام مستعار «گرگ» نیز شناخته می شود، ۸۳ زن را کشته است و پس از سه دادگاه جداگانه در حال گذراندن دو حبس ابد به اضافه ۹ سال است.

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

یک منبع پلیس معتقد است که تلفات واقعی او نزدیک به ۲۰۰ نفر است. پوپکوف به اکثر قربانیان خود در سنین ۱۸ تا ۵۰ سال تجاوز کرده و سپس آنها را با تبر، چکش، چاقو، پیچ گوشتی و بیل کشته است.

با وجود این، مقامات روسیه به تلویزیون دولتی اجازه دادند تا در پشت میله‌های زندان با وی مصاحبه کند، چراکه او درخواست داشت به جنگجویان پوتین بپیوندد و ادعا می‌کرد که او از دوران سربازی ارتش سرخ تجربه کار با رادیو الکترونیک را دارد.

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

او امیدوار است از طرح کرملین که ۴۰,۰۰۰ محکوم را آزاد کرده است، برای به دست آوردن آزادی خود استفاده کند.
پوپکوف حتی به طور ناگهانی به قتل‌های بیشتری اعتراف می‌کند و به دنبال کسب جایگاهی در ارتش خصوصی واگنر به ریاست یوگنی پریگوژین، دوست پوتین است که از حمله کرملین به اوکراین حمایت می‌کند.

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

هنگامی که خبرنگار تلویزیون دولتی روسیه از او پرسد: «آرزوی شما چیست؟»، او پاسخ داد: «پیوستن به ارتش.»

این قاتل سریالی ادامه داد: «من در پیوستن به جنگ تردیدی ندارم. با وجود اینکه ۱۰ سال است که در زندان بوده ام، فکر نمی‌کنم یادگیری سریع مهارت‌های جدید، چندان سخت باشد.»

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

پوپکوف متاهل که یک بچه هم دارد، مجموعه جنایات نفرت انگیز خود را علیه زنانی که در خیابان تنها بودند، بین سال های ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۰ در شهر زادگاهش آنگارسک انجام داد. به گفته خودش، قصد او از انجام این جنایات، پاکسازی شهر از روسپی ها بود.

خبرگزاری روسی «تاس» گزارش داد که یک ارزیابی روانپزشکی پوپکوف را دچار جنون قتل تشخیص داد، شرایطی که در آن فرد تمایل غیرمنطقی به کشتن کسی دارد. با این وجود، این قاتل جنایتکار، عاقل اعلام شد.

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

در طول همه گیری کرونا، او را در زندان به ساخت ماسک های صورت وا داشتند. او گفته است: «لحظه‌هایی بود که فکر می‌کردم مجازات اعدام بهتر است.»
روسیه از سال ۱۹۹۶ استفاده از مجازات اعدام را به حالت تعلیق درآورده است. پیش از این، یک مامور اجرای اعدام به پشت سر محکومین شلیک می کردند.

پوپکوف تلویحاً گفت که آرزوی او برای جنگیدن در جنگ جدی تر از یک خواسته ساده است. او گفت: «صادقانه نیست بگویم این آرزوی من است. این یک بازی کامپیوتری نیست، اینها کتاب های تخیلی درباره ابرقهرمانان نیستند.»

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

قاتل زنجیره ای روسیه مطمئن نبود که بتواند در طول سردترین ماه ها از خط مقدم، جان سالم به در ببرد. «به طور واقع بینانه، چگونه می توانم در ژانویه و فوریه زندگی کنم؟»

پوپکوف که از پشت میله های زندانی در ایرکوتسک صحبت می کرد، از جنایات هولناک خود ابراز تأسف کرد: «من خیلی چیزها برای پشیمانی دارم. من زمان زیادی برای فکر کردن درباره آن داشته ام.»

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد


هشتاد و دومین قربانی این قاتل، ناتالیا زوروا بود که در جنگلی در سیبری به او حمله جنسی کرد و او را به قتل رساند. پوپکوف در آن زمان به بازجویان گفت: «ما با هم درگیر شدیم و من او را به قتل رساندم. من به بالای سرش ضربه زدم، او به زمین افتاد و هیچ نشانه ای از حیات نداشت.»

او ادعا کرد که جسد ناتالیا را به رودخانه انداخته است. نام هشتاد و سومین قربانی او فاش نشده است.

قاتل زنجیره‌ای ۸۳ زن داوطلب جنگ در اوکراین شد

یک ویدئوی دلهره آور از آرشیو خانوادگی پوپکوف نشان می‌دهد که این قاتل در دهه ۱۹۹۰ در حالی که چاقویی را در دست گرفته به سمت دوربین می‌رود و شعری کودکانه مربوط به اسیران جنگ نازی پس از جنگ جهانی دوم را می‌خواند. او  با لبخندی شوم می گوید: «من تو را زخمی می کنم. من تو را شکست می دهم. حالا نوبت توست».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل

      خداوند رحمتشان بکند و به خانواده های عزیز و محترم و بزرگوارشان صبر و سلامتی بدهد انشالله

    • ناشناس

      پوتین جنایت کار جنگی است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج