اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۸۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اظهارات فرمانده کل سپاه درباره حوادث غزه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و ضرورت دفاع از مسلمانان گفت: برای دفاع از مسلمانان؛ شیعه و سنی نمی شناسیم و میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومان عالم است.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و ضرورت دفاع از مسلمانان گفت: برای دفاع از مسلمانان؛ شیعه و سنی نمی شناسیم و میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومان عالم است.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد علی جعفری» این مطلب را در حاشیه جلسه قرارگاه حضرت نبی اکرم(ص) پیرامون حوادث غزه و ایستادگی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی گفت: نبرد غزه نشان داد که قدرت مقاومت پایان ناپذیر و درونی شده و همچنان در حال توسعه است؛ پرتاب پرحجم موشک ها، ناکام سازی عملیات زمینی دشمن و افزایش آستانه تحمل فلسطینی ها؛ این تصاعد قدرت را تایید می کند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه «تا به امروز هر نمایش قدرتی در فلسطین که موجب ظهور و بروز شکست صهیونیستها شده است، ریشه در حمایت های انقلاب اسلامی دارد»، تصریح کرد: ما آمادگی داریم در ابعاد مختلف از مقاومت فلسطین حمایت کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حوادث و فجایع غزه و عراق را محصول همزمان سیاست های آمریکا و صهیونیست ها دانست و تاکید کرد: سرانجام رژیم صهیونیستی در اثر اتحاد شیعه و سنی بزودی فرو خواهد پاشید و ما برای آن روز آماده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج