۱۲۷۹۱۱۸
۱۸۹۲
۱۸۹۲
پ

عبور از رکورد تولید سال گذشته در ۱۰ ماهه امسال

سریال رکوردزنی ایران‌خودرویی‌ها به محورسازان رسید

مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.

ایکوپرس: مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.

سریال رکوردزنی ایران‌خودرویی‌ها به محورسازان رسید

حمیدرضا باریک‌بین افزود: محورسازان ایران خودرو در ادامه روند افزایش تولید، در بیست و هشتم دی‌ماه موفق به ثبت رکورد تولید ۷۴۶ هزار و ۶۰۳ عدد محصول شد که بر این اساس رکورد تولید ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ شکسته شد.

وی تاکید کرد: اصلاح و بهبود فرآیندهای درون سازمانی و حمایت مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و ساپکو را از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ثبت این رکورد عنوان کرد و گفت: حذف موانع تولید، بازنگری و بهبود در نحوه PM دستگاه ها و تجهیزات از دیگر عوامل کسب این موفقیت است.

مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو ابراز امیدواری کرد، با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده به زودی شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید در راستای تحقق برنامه های کلان توسعه محصول گروه خودروسازی ایران خودرو باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج