جاباما
۱۲۷۹۳۴۵
۲۲۷۹۹
۲۲۷۹۹
پ

ماری که به اندازه یک ساختمان ۳ طبقه‌ است!

همانطور که در عنوان ذکر شد، زمان آن فرا رسیده است که سه مار برتر جهان بررسی شود. پیتون مشبک، آناکوندا و پیتون برمه ای سه مار بزرگ سیاره زمین هستند.

خبرآنلاین: همانطور که در عنوان ذکر شد، زمان آن فرا رسیده است که سه مار برتر جهان بررسی شود. پیتون مشبک، آناکوندا و پیتون برمه ای سه مار بزرگ سیاره زمین هستند.

پیتون های مشبک به عنوان طولانی ترین مار در نظر گرفته می شوند. رکورد جهانی طول یک مار پیتون مشبک، ۳۲ فوت و ۹ و نیم اینچ است ( تقریبا ۱۰ متر ) مانند آناکوندای سبز، آنها نیز شناگران عالی هستند. دانشمندان حتی این حیوانات باورنکردنی را در دریا پیدا کرده اند. پیتون های مشبک شکارچیانی در کمین هستند و از حس بویایی قوی و اندام های خود برای یافتن وعده غذایی بعدی خود استفاده می کنند. اینها مارهای بسیار متنوعی هستند. چیز زیادی نمی تواند بین اندازه عظیم و مهارت های منحصر به فرد آنها مانع شود!

ماری که به اندازه یک ساختمان 3 طبقه‌ است!

آناکوندای سبز رنگ با وزن ۵۵۰ پوند رکورد سنگین ترین مار جهان را در اختیار دارد! طول آنها می تواند به بیش از ۲۰ فوت برسد و ضخامت آنها به اندازه یک پا باشد. اندازه عظیم این مارها شوخی نیست! آناکوندای سبز دوست دارد نزدیک آب باشد. حتی با وجود وزن و جثه بسیار زیادشان، شناگران عالی هستند. آنها در حال خوردن ماهی و حتی جگوار شکار شده اند.

ماری که به اندازه یک ساختمان 3 طبقه‌ است!

پیتون های برمه ای مارهای فوق العاده بزرگی هستند. طول آنها به ۲۳ فوت و وزن ۲۰۰ پوند می رسد! آنها منقبض کننده هستند و از اندازه بزرگ و قدرتمند خود برای فشار دادن طعمه خود قبل از خوردن استفاده می کنند. بزرگترین پیتون برمه ای که تا به حال ثبت شده ۲۷ فوت طول و ۴۰۳ پوند وزن داشت!

ماری که به اندازه یک ساختمان 3 طبقه‌ است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج