۱۲۷۹۵۱۹
۲۲۰۷
۲۲۰۷
پ

خبر بد برای کاربران ویندوز ۱۰

مایکروسافت در راستای ترغیب بیشتر کاربران به استفاده از ویندوز ۱۱، انتشار به‌روزرسانی برای برخی نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ را متوقف کرد.

زومیت نوشت: مایکروسافت در راستای ترغیب بیشتر کاربران به استفاده از ویندوز ۱۱، انتشار به‌روزرسانی برای برخی نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ را متوقف کرد.

کاملاً واضح است که مایکروسافت تمرکز زیادی برای ترغیب کاربران به استفاده از ویندوز ۱۱ دارد. درحال‌حاضر ویندوز ۱۰ برای افرادی که کامپیوتر آن‌ها پیش‌نیازهای نصب ویندوز ۱۱ را ندارد، بهترین گزینه است. غول فناوری اهل ردموند همچنین اعلام کرده است به‌زودی به فروش نسخه‌ی دانلودی ویندوز ۱۰ ازطریق فروشگاه آنلاین خود پایان خواهد داد و علاوه‌براین درسال گذشته نیز به‌روزرسانی‌های زیادی برای این سیستم‌عامل منتشر نکرد. این شرکت حالا تصمیم گرفته است انتشار آپدیت‌های جدید برای برخی از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را متوقف کند.

مایکروسافت با انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش به‌روزرسانی تجمعی KB۵۰۱۹۲۷۵ برای ویندوز ۱۰، توضیحات مهمی را در بخش تغییرات این آپدیت ارائه داده است:

نسخه‌های پیش‌نمایش اختیاری جدید از مارس ۲۰۲۳ به‌بعد برای برخی نسخه‌های ویندوز ۱۰ ازجمله ۲۰H۲ و ۲۱H۱ منتشر نخواهد شد. البته انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی و اختیاری جدید برای نسخه‌ی ۲۲H۲ ویندوز ۱۰ همچنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش نئووین، نسخه‌ی ۲۰H۲ ویندوز ۱۰ از مدتی قبل دیگر به‌روزرسانی‌های اختیاری را دریافت نمی‌کند اما مشتریان نسخه‌های Education، Enterprise و IoT Enterprise تا ۹ می ۲۰۲۳ همچنان پشتیبانی خواهند شد. ازطرف دیگر افرادی که مجوز پرو، Home، Pro Education و Pro for Workstations نسخه‌ی ۲۱H۲ ویندوز ۱۰ را خریداری کرده‌اند تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ و مشتریان Education، Enterprise و IoT Enterprise این نسخه تا ۱۱ ژوئن ۲۰۲۴ همچنان پشتیبانی خواهند شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج