۱۲۷۹۷۰۰
۳۳۳۲
۳۳۳۲
پ

توصیه پلیس به شهروندان درباره ایمنی خودرو

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو در کشور از کشف ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و تعداد ۹۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو در کشور از کشف ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و تعداد ۹۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

سردار محمد قنبری با بیان اینکه سرقت یکی از جرایم شایع در کشور است، گفت: این پدیده همواره دغدغه های جدی برای مردم و ارکان نظام بوده و آثار و تبعات فردی، اجتماعی و امنیتی و نیز تاثیر منفی بر احساس امنیت دارد که توجه و عزم جدی تمامی دستگاه های متولی این حوزه را می‌طلبد. لذا اجرای طرح های عملیاتی مقطعی و استمرار و پیگیری اجرای آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را در بر خواهد داشت.

توصیه پلیس به شهروندان درباره ایمنی خودرو

وی ادامه داد: در همین راستا طرح عملیاتی مبارزه با سارقان قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو در پلیس‌های آگاهی سراسر کشور به مدت سه روز به طور همزمان به اجرا درآمد و در جریان آن ماموران پلیس آگاهی ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و تعداد ۹۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو را کشف کردند.

قنبری با بیان اینکه انجام اقدامات مقابله‌ای نظیر اجرای طرح‌های عملیاتی و ضربتی در کاهش سرقت‌ها تاثیر انکارناپذیری داشته و گزینه مناسبی در کنترل مجرمان است، گفت:‌ این طرح‌ها ضمن ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از وقوع جرم در اماکن سبب کاهش و کنترل نسبی سطح وقوعات جرم مربوطه و به تبع آن کاهش وقوعات مجموع سرقت‌ها ،ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با هشدار به شهروندان برای جلوگیری از سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو گفت: لازم است که شهروندان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و ... مجهز کنند.

وی همچنین تاکید کرد: لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج