۱۲۸۰۲۳۶
۳۰۴۳۳
۳۰۴۳۳
پ

محتوای حمایت شده

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران دارای ویژگی‌هایی است که برای انتخاب آن باید با این ویژگی‌ها آشنا باشید. در ادامه این مطلب قرار است با بررسی ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران انتخاب بسیار خوبی برای شما به وجود آوریم.

آیا شما هم به دنبال عمل جراحی بینی گوشتی در تهران هستید؟ حتما می دانید که این مدل از انواع عمل زیبایی، به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص به شدت محبوب شده است. به صورت کلی در دنیای امروزی ما زیبایی و جذابیت معنای جدیدی را به خود گرفته است. البته که ملاک های زیبایی در طول دوره های مختلف همواره در حال تغییر است ولی، به صوت کلی زیبایی را می توان از جلوه های مختلفی مورد بررسی قرار داد. خیلی از افراد به دنبال زیبا شدن بر اساس ملاک های زمان فعلی هستند. آنها همه تلاش خود را به کار می گیرند تا در بهترین حالت ممکن بتوانند نسبت به زیبا تر کردن صورت خود اقدام نمایند. ولی به درستی بهترین راه انجام این کار کدام است؟ امروز ما قصد داریم تا در مورد جراحی بینی گوشتی در تهران و مهم ترین ویژگی های این عمل با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

۱۰٪ تخفیف ویژه تهرانی

برای اطلاع از شرایط عمل بینی در مطب دکتر حمیدرضا وفایی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۴۲

۰۹۱۰۹۵۰۵۴۴۷

جراحی بینی گوشتی چیست؟

بیایید تا کارمان را با بررسی و معرفی عمل جراحی بینی گوشتی در تهران شروع کنیم. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق، جراحی بینی گوشتی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جراحی بینی گوشتی، یکی از متداول ترین و رایج ترین مدل های عمل جراحی به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی، در دنیای امروز ما محبوبیت زیادی به دست آورده است. جالب است بدانید که این مدل از انواع عمل جراحی می تواند به صورت مستقیم زیبایی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد. همین مسئله هم باعث شده تا توجه به آن اهمیت زیادی داشته باشد.

بینی به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور های موثر بر روی زیبایی افراد شناخته شده است. این عضو می تواند میزان زیبایی بدن را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهد. فرقی ندارد که صورت شما چقدر تناسب دارد، در صورتی که شما بینی گوشتی، بزرگ یا ناهماهنگی داشته باشید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. بینی گوشتی به حالتی گفته می شود که در طی آن پوست بینی ضخیم می باشد، قسمت تحتانی آن پهن بوده و پوست بینی هم چرب است. در این شرایط، افراد همواره به دنبال استفاده از عمل جراحی در جهت بهبود وضعیت ظاهری و زیبایی خود هستند. به خاطر داشته باشید که عمل جراحی بینی گوشتی می تواند به صورت مستقیم زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار دهد و همه این مشکلات را نیز به صورت کامل نابود سازد.

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

جراحی بینی گوشتی در چه مراکزی انجام میشود؟

جراحی بینی گوشتی معمولا در مراکزی با پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی انجام می‌شود.  البته باید بدانید بهتر است جراحی بینی گوشتی توسط جراح فوق تخصص پلاستیک زیبایی ترمیمی یا جراح فک و صورت انجام شود تا نتایج بدست آمده بهتر و مطمئن‌تر باشد.

بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای شناسایی بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران بهتر است برخی از ویژگی‌های این مرکز را بشناسید:

داشتن مجوز از وزارت بهداشت

قبل از هرچیز باید بدانید سلامت شما اولین اولویتی است که باید به آن توجه داشته باشید. داشتن پروانه تخصصی و مجوز از وزارت بهداشت محیط اصلی‌ترین ویژگی بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران است که باید به آن توجه داشته باشید و از وجود آن مطمئن شوید.

داشتن پزشکانی متخصص و ماهر در جراحی بینی گوشتی

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی در انتخاب بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران داشتن پزشکانی متخصص و ماهر است. ارائه مدارک پزشکی توسط مرکز درمانی از وظایف بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران به شمار می‌رود.

داشتن پرسنلی دقیق و وظیفه شناس

باید بدانید داشتن داشتن پرسنل کارآمد و دقیق و وظیفه شناس یک ویژگی مهم در انتخاب بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران می‌باشد به همین دلیل بهتر است در هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی به این نکته مهم توجه کامل داشته باشید.

داشتن تجهیزات مدرن برای جراحی بینی گوشتی

داشتن تجهیزات مخصوص جراحی بینی گوشتی و همچنین دستگاه‌های مدرن جراحی نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران باید دارای تجهیزات عکاسی دیجیتالی، تجهیزات درمانی و تجیزات پزشکی باشد تا بتواند خدمات پس از جراحی مفیدی به مراجعان ارائه دهد.

دریافت هزینه معقولانه

بسیاری از مرکز برای ارائه خدمات هزینه‌های غیر معقولانه‌ای به مراجعان ارائه می‌دهند. بهتر است قبل از انجام عمل هزینه‌های مراکز مختلف را به درستی مقایسه کنید تا بتوانید با هزینه منطقی جراحی با کیفیتی را تجربه کنید.

ارائه مشاوره به متقاضیان جراحی بینی گوشتی

ارائه مشاوره به بیماران یکی از وظایف پزشک متخصص است. در روند این جلسات مشاوره پزشک فرایند درمان  و شفافیت هزینه را برای بیمار شرح می‌دهد و دیدگاه دقیقی برای او ایجاد می‌کند.

رعایت پروتکل های بهداشتی

حفظ سلامت شما اولین چیزی است که برای بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران اهمیت دارد برای همین رعایت بهداشت اولین وظیفه این مرکز به شمار می‌رود.

ارائه خدمات کامل بعد از عمل بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی دارای دوره نقاهت طولانی و سختی است . به همین دلیل بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران باید با ارائه خدمات کامل بعد از عمل بینی گوشتی نتایج جراحی را حفظ و مراجعان را تا زمان بهبودی ساپورت کند.

داشتن امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های جراحی

یک نکته بسیار مهم در انتخاب بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران داشتن امکان پرداخت اقساطی هزینه‌های جراحی است. از آنجایی که هزینه‌های جراحی گوشتی ممکن است برای بسیاری از مراجعان سنگین باشد، بهتر است با قسط بندی هزینه‌های درمانی به مراجعان کمک بزرگی کرد.

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهرانویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

چگونه بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران را بیابیم؟

برای یافتن بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران می‌توانید از روش‌های زیادی استفاده کنید. بهتر است بدانید با پیشرفت فضای مجازی و گسترش شبکه‌های اجتماعی آشنایی با بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران کار چندان دشواری نیست اما با این وجود مشورت با افرادی که در این زمینه تخصص یا تجربه دارند می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

البته که مهم ترین دغدغه افراد پس از تخصص مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران، هزینه آن است. برای شرکت در عمل جراحی بینی گوشتی در تهران، شما باید مبلغ خاصی را پرداخت کنید. این هزینه ثابت نبوده و همواره تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص کم و زیاد می شود. به خاطر داشته باشید که به علت وجود متغیر های زیاد برای مشخص کردن هزینه پرداختی کاربران در جهت انجام عمل جراحی بینی گوشتی، امکان اعلام قیمت به صورت عمومی وجود ندارد. در هنگام ثبت درخواست عمل جراحی شما باید به صورت اختصاصی نسبت به بررسی قیمت اعلام نمایید. البته که آشنایی با عوامل موثر بر روی قیمت منصفانه نهایی می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اولین عاملی که هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران را تحت تاثیر خود قرار می دهد، مرکزی است که شما از خدماتش استفاده می کنید. در حال حاضر مراکز زیادی در سراسر تهران در این زمینه فعالیت کرده و خدماتشان را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهند. در صورتی که شما هم به دنبال دریافت بازدهی مطلوب در این زمینه هستید، با خیال راحت می توانید خدمات بهترین تیم های فعال در این زمینه را مورد استفاده قرار دهید. جدا از این مسئله، شما باید به وضعیت بینی هم توجه داشته باشید. گاهی اوقات برخی از فرم های بینی به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارند. بهتر است که این مورد را به صورت دقیق با متخصص زیبایی خود بررسی کنید.

سوالات متداول

1. آیا جراحی بینی گوشتی موجب مشکل تنفسی خواد شد؟

این تصور اشتباهی است. یکی از رکن های اصلی حین عمل جراحی بینی حفظ سیستم تنفس بیمار است.

2. دوران نقاهت بعد از جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

معمولا جراحی بینی گوشتی نقاهت بیشتری دارد و این افراد باید صبورتر باشند.

3. آیا بعد از جراحی بینی گوشتی امکان برگشت وجود دارد؟

افرادی که بینی گوشتی دارند باید درباره این موضوع آگاه باشند که در برخی موارد احتمال بازگشت بینی وجود دارد و این به بدن خود فرد و میزان مراقبت های پزشکی و رعایت موارد بعد از عمل بستگی دارد.

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

کلینیک دکتر وفائی- بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

بورد تخصصی جراحی

انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

  • جراحی بینی
  • جراحی شکم و سینه
  • کاشت مو و ابرو
  • لیپوماتیک، تزریق چربی، ژل و بوتاکس

جراحی گوارش

  • جراحی لیزری هموروئید (بواسیر)، شقاق، کیست مویی و فیستول مقعدی در یک جلسه (بدون نیاز به بیهوشی و بستری)

پذیرش با هماهنگی قبلی

ساعت کاری

  • شنبه و چهارشنبه  از ساعت ۱۵ تا ۱۹
  • دوشنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶
  • همه روزه به غیر از جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۳/۳۰ و ۱۶ تا ۱۸/۳۰ پاسخگو شما عزیزان هستیم.
  • ایام تعطیل و روزهای جمعه مطب تعطیل می‌باشد.

۱۰٪ تخفیف ویژه تهرانی

برای مشاوره کلیک کنید.

 

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۴۲

۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۳۱

۰۹۱۰۹۵۰۵۴۴۷

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.hamidrezavafaei

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

جهت ارتباط مستقیم با دکتر حمید رضا وفایی

۰۹۰۲۳۳۳۱۴۵۴

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

dr-vafaei.com

ویژگی‌ های بهترین مرکز جراحی بینی گوشتی در تهران

سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه ۵، واحد ۵۰۵

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج