۱۲۸۰۳۱۷
۲۶۱۳۷
۲۶۱۳۷
پ

محتوای حمایت شده

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟ پاسخ به این سوال به نوع جراحی و شرایط فرد متفاوت خواهد بود. در این مطلب پاسخ این سوال را خواهید یافت.

معمولاً داشتن برنامه غذایی نامناسب، استفاده از برخی غذاهای چرب و پر روغن، انجام ندادن ورزش های لازم و... می‌ تواند باعث به وجود آمدن چربی های اضافه بسیار زیادی در اندام های مختلف بدن شود که این مورد در نهایت اضافه وزن بیش از حد را برای افراد به دنبال خواهد داشت و ممکن است بسیاری به دنبال روش ‌هایی برای از بین بردن این اضافه وزن بیش از حد باشند اما حتی با استفاده از رژیم غذایی نیز عدم موفقیت به رسیدن اندام ایده آل را به دنبال داشته باشد. از این رو سعی می کنند به برخی از عمل های جراحی رو بیاورند که لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی نیز جزو این دسته است. در ادامه قصد داریم برای شما بیان کنیم ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک، پس دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

برای مشاوره و اطلاع از هزینه جراحی با دکتر مطهره عبدالهی همین حالا تماس بگیرید.

 ۰۲۱-۲۲۰۵۶۸۷۹

 ۰۹۱۲۰۷۳۳۳۷۰

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

برای انتخاب این مورد که آیا انجام عمل زیبایی ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک در ابتدا لازم است موارد کاملی در رابطه با مزایا و معایب آن در نظر گرفته شود و در مورد آن اطلاعات لازم را به دست آورید، اما در هر صورت بهتر است این نکته را بیان کنیم که لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی به عنوان روش های عالی جهت کانتورینگ بدن در نظر گرفته می شود، اما با توجه به نحوه انجام این دو عمل نام برده شده نتایج متفاوتی را برای فرد ارائه خواهند کرد. چنانچه جز آن دسته از افرادی هستید که دارای پوست اضافی و شل می باشید یا حتی بر اثر مواردی همچون کاهش وزن بیش از حد عضلات شکم شما شل و افتاده شده پیشنهاد ما انجام عمل ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم است. از این طریق می توانید نتیجه رضایت بخشی را دریافت کنید.

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

به طور کلی در نهایت تنها کسی که می تواند بهترین روش میان ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک را برای شما انتخاب کند یک پزشک متخصص است چرا که در این زمینه تجربه لازم را دارد و با توجه به در نظر گرفتن مشکل شما و ناحیه مورد نظر بهترین گزینه درمان را به شما پیشنهاد می دهد و در جلسه مشاوره نیز سعی می کند تمامی مزایا و معایبی که ممکن است از روش انتخاب شده برای شما به وجود آید را به بهترین نحو ممکن توضیح دهد. چنانچه هنگام مراجعه به مطب انتخاب مناسبی برای انجام ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک صورت بگیرد بهترین نتیجه ممکن را نیز از آن دریافت خواهید کرد.

نتایج و تاثیرات انجام عمل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک

همانطور که شما هم می دانید معمولاً لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی دارای نتایج دائمی هستند، اما چنانچه فرد با افزایش وزن بسیار بالا و قابل توجهی پس از انجام هر یک از روش های نام برده شده رو به رو شود، امکان تغییر این نتیجه برای او وجود دارد.

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

اکثر افرادی که برای جراحی ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک اقدام می ‌کنند توقع دارند که در کوتاهترین زمان مدت نیز نتیجه فوری از عمل به دست آورند، اما این نکته را در نظر داشته باشید که باید اجازه دهید از التهابات عمل کم شود و همچنین دوره نقاهت را نیز بگذرانید، در غیر این صورت نتیجه عمل برای شما قابل مشاهده نخواهد بود. در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با نتایج و تاثیرات هر یک از این عمل‌ ها مواردی را بیان کنیم.

نتایج مربوط به ابدومینوپلاستی: در رابطه با عمل ابدومینوپلاستی باید بیان کنیم که برخلاف عمل لیپوماتیک از نتیجه فوری بعد از اتمام عمل زیبایی برخوردار است و فرد متقاضی تنها با گذشت چند روز پس از عمل می تواند شاهد نتیجه به دست آمده از جراحی لاغری شکم باشد. این امکان وجود دارد که پس از جراحی برخی از افراد متوجه این موضوع شوند که جای ناف آن ها تغییر کرده است. اکثر جراحان سعی می کنند برش را در محلی بزنند که آن را به راحتی زیر خط بیکینی پنهان کند. پس از پایان یافتن عمل ابدومینوپلاستی می توانید به خوبی مشاهده کنید شکم شما از پوست محکم و فوق العاده صافی برخوردار است و به هیچ عنوان دیگر از شکم با پوست شل شده و چربی های اضافه خبری نیست مگر اینکه بنا به برخی دلایل مانند بالا رفتن وزن یا بارداری این موضوع تغییر کند.

نتایج مربوط به عمل لیپوماتیک: آن دسته از افرادی که بنا به تشخیص پزشک و معاینات لازم باید عمل لیپوماتیک را روی شکم انجام دهند، پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی و نقاهت مربوط به بعد از عمل قسمت میانی تنه بسیار متناسب صاف تر و بهتر از آنچه که هست به چشم می‌آید و خبر بهتر و خوشحال کننده برای تمامی افرادی که قصد انجام عمل لیپوماتیک را دارند این است که چنانچه بتوانند وزن خود را با در پیش گرفتن یک روال عادی و برنامه غذایی مناسب حفظ کنند، نتیجه به دست آمده کاملاً دائمی خواهد بود.

 

جراحی ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک به چه صورت انجام می شود؟

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم امروزه برای به دست آوردن اندام ایده آل روش های مختلفی در نظر گرفته شده و جراحی های متفاوتی نیز انجام می شود. لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی نیز به عنوان دو روش کاربردی جهت کانتورینگ فرم دهی هستند. این نوع عمل ها توسط جراح پلاستیک و به روش بی حسی موضعی انجام خواهد شد.

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

عمل زیبایی ابدومینوپلاستی: همانطور که گفته شد این روش را برای از بین بردن چربی های اضافه شکم و پوست اضافی آن استفاده خواهند کرد. در حالت کلی جهت انجام روش ابدومینوپلاستی از بیهوشی عمومی استفاده خواهد شد و در حین انجام عمل جراحی شما به هوش نمی مانید. انجام عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی شکم متفاوت از یکدیگر می باشد، اما هدف کلی از انجام هر دو روش نام برده شده رسیدن به یک اندام ایده آل است. پس از اعمال بیهوشی یک برش در پایین شکم که به اندازه فاصله زیر ناف تا پهلوها است ایجاد خواهد شد. هر زمان که عضلات به طور کامل در معرض دید قرار بگیرند چنانچه در قسمت دیواره شکم احتیاج به کشیدن عضلات باشد جراح به راحتی این کار را انجام داده و سپس آن را به یکدیگر می دوزد. پس از آن پوست شکم را محکم کشیده تا بتوانند از این طریق پوست اضافه باقی مانده را کوتاه کنند و محل برش ایجاد شده را نیز با بخیه می بندد.

عمل زیبایی لیپوماتیک: در مقایسه با عمل ابدومینوپلاستی می‌ توان گفت که لیپوماتیک کم تهاجمی تر است. این امکان نیز فراهم می باشد تا در هر نقطه مختلفی از بدن که چربی های اضافی باعث مشکلات متعددی از جمله کاهش اعتماد به نفس برای شما شده آن را انجام دهید. نواحی مختلفی مانند شکم، پهلو، پشت بازوها، ران و حتی زیر چانه وجود دارد که امکان رفع چربی در هر یک از مناطق نامبرده شده به کمک لیپوماتیک امکان پذیر است. جهت انجام این عمل زیبایی نیز پزشک در وهله اول سعی می کند بی حسی را به ناحیه تحت درمان تزریق کند، پس از آن چند سوراخ کوچک در بافت چربی ایجاد شده و به کمک آن یک لوله نازک که کانولا نام دارد را وارد بافت ها خواهد کرد. این لوله می ‌تواند با توجه به خاصیت ارتعاشی که به همراه دارد باعث خرد شدن چربی ها شود و آن را به یک محلول روان تبدیل نماید و به کمک نیروی مکش تمامی چربی های اضافه را از بدن خارج کند. جهت خرد کردن سلول های چربی از محلول مخصوص آب و نمک استفاده می شود که آن را به تمامی سلول های چربی تزریق می کنند.

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک موارد لازم را برای شما بیان کردیم، اما در پایان نیز باید یادآور این موضوع شویم برای انتخاب روش مناسب شما باید حتماً به کلینیک و پزشک معتبر در این زمینه مراجعه فرمایید تا بر اساس مشکل موجود بتواند بهترین روش را پیشنهاد دهد.

دکتر سیده مطهره عبدالهی - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر سیده مطهره عبدالهی فوق تخصص جراحی پلاستیک وزیبایی فارغ التحصیل رشته جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی بیمارستان شهدا تجریش می باشد. جزو نفرات برتر بورد جراحی شدند و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان استادیار فعالیت می کردند سپس در دانشگاه ایران بیمارستان حضرت فاطمه دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک را گذراندند.

سوابق کاری و تحصیلی

  • جزو نفرات برتر بورد جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی
  • تدریس جراحی عمومی به عنوان استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • گذراندن دوره فلوشیپ فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا
  • بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

خدمات زیبایی

  • جراحی زیبایی بینی
  • اولیه و ترمیمی
  • جراحی پلک
  • لیفت صورت
  • جراحی اتوپلاستی
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی
  • پیکرتراشی (لیپوماتیک، لیپولیزر، بادی جت، لیپوساکشن)
  • پروتز باسن
  • ابدومینوپلاستی
  • جراحی سینه (پروتز سینه ، لیفت سینه ، ماموپلاستی ، ژنیکوماستی)

برای مشاوره رایگان کلیک کنید.

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

همین حالا تماس بگیرید.

 ۰۲۱-۲۲۰۵۶۸۷۹

 ۰۹۱۲۰۷۳۳۳۷۰

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@drabdollahi.plastic

ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیپوماتیک؟

جردن، بلوار نلسون ماندلا، نرسیده به بلوار مدرس، طبقه زیر همکف داروخانه شبانه روزی آفریقا

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج