adexo3
۱۲۸۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

درخواست مهريه ۲ جاری برای تنبیه شوهران

۲ جاري جوان وقتي بعد از ۳ سال بلاتكليفي و نرفتن به خانه بخت پي بردند شوهرانشان به آنها خيانت مي‌كنند، با حضور در دادگاه خانواده شهرستان شهريار، مهريه ۳۱۳سكه‌اي خود را خواستند.

۲ جاري جوان وقتي بعد از ۳ سال بلاتكليفي و نرفتن به خانه بخت پي بردند شوهرانشان به آنها خيانت مي‌كنند، با حضور در دادگاه خانواده شهرستان شهريار، مهريه ۳۱۳سكه‌اي خود را خواستند.

۲ زن جوان كه با هم جاري بودند، با حضور در شعبه هفتم دادگاه خانواده شهريار روز گذشته از شوهرانشان شكايت كردند و مهريه‌هاي ۳۱۳ سكه‌اي‌شان را به اجرا گذاشتند.

يكي از شاكيان به قاضي دادگاه گفت: آذر سال ۸۷ مرد جواني به خواستگاري‌ام آمد و يك ماه بعد عقد كرديم. قرار بود بعد از چند ماه زندگي مشتركمان را شروع كنيم، اما تاكنون با گذشت ۳ سال همچنان بلاتكليف هستيم.

شاكي اضافه كرد: رفتار شوهرم چند ماه بعد از مراسم عقدمان تغيير كرد، به طوري كه حاضر به ديدن اعضاي خانواده‌ام نبود. هربار اعتراض مي‌كردم، كتكم مي‌زد و هر روز سوءظن و بدرفتاري‌هايش بيشتر مي‌شد.

وي يادآور شد: هر بار كه خانواده‌ام درباره شروع زندگي مشتركمان سوال مي‌كردند، مي‌گفتم وقتي مشكلات مالي شوهرم پايان يابد و خانه‌اي اجاره كند، زندگي مشتركمان را شروع مي‌كنيم و هرگز ماجراي بدرفتاري شوهرم را با آنها در ميان نمي‌گذاشتم.

شاكي با اشاره به ارتباط غيراخلاقي شوهرش گفت: چند هفته پيش يكي از دوستانم گفت شوهرم را با يك زن غريبه ديده است. چند روزي شوهرم را تعقيب كردم تا اين‌كه او را با يك زن غريبه ديدم و يك‌باره كاخ آرزوهايم فرو ريخت.

وي افزود: شوهرم به من خيانت كرده و حاضر به ادامه اين زندگي نيستم. شاكي اضافه كرد: شوهرم وقتي پي برد رازش فاش شده و قصد شكايت از او را دارم، تلفني مرا تهديد به قتل كرد. او مرد بي‌مسووليتي است و من مهريه ۳۱۳ سكه‌اي‌ام را مي‌خواهم.

در پي اظهارات اين شاكي، جاري‌اش نيز گفت: من در مراسم نامزدي جاري‌ام با برادر شوهر او آشنا شدم و پس از يك ماه نامزدي، عقد كرديم.

وي افزود: شوهرم و برادرش به من و جاري‌ام خيانت كرده و با زن‌هاي غريبه ارتباط غيراخلاقي دارند. او ۳ سال است مرا بلاتكليف گذاشته و هنوز به خانه بخت نرفته‌ام. وي اضافه كرد: اين زندگي كه با دروغ و بدبختي شروع شده است، پايان خوشي ندارد.

به همين دليل من هم مهريه ۳۱۳ سكه‌اي را از شوهرم مي‌خواهم.

در پي اظهارات اين دو جاري، قاضي دادگاه دستور احضار ۲ برادر ـ كه شوهران آنها بودند ـ را صادر كرد تا تحقيقات تكميلي از آنها صورت گيرد.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

درخواست مهريه 2 جاری برای تنبیه شوهران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج