۱۲۸۰۹۰۰
۷۹۵۹
۷۹۵۹
پ

جوخه مخفی برای اعدام به اتهام تماشای پورنوگرافی

رهبر کره شمالی یک جوخه مخفی جدید را تاسیس کرده که شهروندانی که فیلم های مستهجن یا همان پورنوگرافی تماشا کنند را اعدام خواهند نمود.

روزیاتو: رهبر کره شمالی یک جوخه مخفی جدید را تاسیس کرده که شهروندانی که فیلم های مستهجن یا همان پورنوگرافی تماشا کنند را اعدام خواهند نمود.

جوخه مخفی برای اعدام به اتهام تماشای پورنوگرافی

در گزارشی جدید در این باره آمده است: «در مورد افرادی شنیده ایم که برای توزیع محتواهای فرهنگی ناخالص تیرباران شده اند. یک نفر بود که به خاطر تماشای پورنوگرافی و فاحشه گری در خانه اش بعد از به قدرت رسیدن کیم جونگ اون اعدام شد». این جوخه اعدام به منظور جلوگیری از تماشای تلویزیون های خارجی، پورنوگرافی، آرایش موی عجیب و حتی مهمان های جشن تولد تشکیل شده است، بر اساس ادعای فردی که به تازگی از کره شمالی فرار کرده است.

مرکز پایگاه داده حقوق بشر کره شمالی که در سئول مستقر است، می گوید که کیم جونگ اون در حال محکم تر کردن کنترلش بر مردمی است که از قبل تحت شدیدترین سختگیری ها قرار دارند. مردم به خاطر تلاش برای فرار، قاچاق و گدایی کردن، دیر رفتن سر کار، خلاف های ترافیکی، زنا، رنگ کردن موها، اعمال مذهبی و مشارکت کردن در فرهنگ به اصطلاح فاسد که می تواند شامل مهمانی و جشن ها باشد محاکمه می شوند. در ادامه این گزارش به روایت یک فراری اهل کره شمالی آمده است: «ابتدا لباستان را چک می کنند. سپس نوع موسیقی که گوش می دهید، ویدیوهایی که تماشا می کنید، اینکه آیا موهایتان را رنگ کرده اید. نمی توانید به صورت گروهی جشن تولد داشته باشید».

اوایل ماه جاری، اعلام شد که چهار دانشجو به خاطر اتهام تماشای سریال های خارجی و صحبت کردن با لهجه و عبارات مربوط به کره جنوبی، از دانشاگه اخراج و وادار به کار در معادن زغال سنگ شده اند. در حالی که تماشای ویدیوهایی مستهجن بالاترین تنبیه یا همان اعدام را در پی دارد، دیگر جرم ها می تواند باعث اخراج شدن از کار یا فرستاده شدن به مراکز بازآموزی یا کمپ های کار اجباری منجر شود. در دسامبر ۲۰۲۱، گزارش شد که دستکم ۱۰ شهروند غیرنظامی کره شمالی به خاطر تماشا کردن محتواهای سریالی تولید شده در کره جنوبی اعدام شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج