۱۲۸۱۴۲۸
۱۶۴۲
۱۶۴۲
پ

مقاومت گوشی جدید سامسونگ پس از افتادن روی بتن

سری گلکسی S۲۳ به گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز می‌شود؛ شیشه محافظی که در برابر سقوط از فاصله یک متری روی بتن مقاوم است.

دیجیاتو نوشت: سری گلکسی S۲۳ به گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز می‌شود؛ شیشه محافظی که در برابر سقوط از فاصله یک متری روی بتن مقاوم است.

چهارشنبه هفته آینده، ۱۲ بهمن‌ماه سامسونگ از سری گلکسی S۲۳ رونمایی می‌کند. حالا کورنینگ، سازنده شیشه‌های محافظ گوریلا گلس تأیید کرده است که این پرچمدارها با گوریلا گلس ویکتوس ۲ از راه می‌رسند تا بیش از پیش در برابر سقوط از خودشان مقاومت نشان دهند.

کورنینگ چند ماه از شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ رونمایی کرد و مدعی شد که دستگاه‌های مجهز به آن، پس از سقوط از فاصله یک متری روی بتن به‌عنوان یکی از سخت‌ترین سطوح ممکن، جان سالم به در خواهند برد. این ارتفاع هنگام سقوط روی آسفالت، به ۲ متر افزایش می‌یابد. بااین‌حال نمی‌دانیم پرچمدارهای آینده سامسونگ هم در این حد مقاوم خواهند بود یا خیر.

گوریلا گلس ویکتوس ۲ در سری گلکسی S۲۳

شرکت کورنینگ در بیانیه‌ای استفاده از گوریلا گلس ویکتوس ۲ در سری گلکسی اس ۲۳ را تأیید کرده، بااین‌حال اشاره‌ای به ادعای مقاومت در برابر سقوط از فاصله یک متری روی بتن نکرده است. درحقیقت در این بیانیه تنها گفته شده که پرچمدارهای آینده سامسونگ در هنگام سقوط روی سطح سخت مانند بتن، مقاومت بالاتری از خودشان نشان می‌دهند. بنابراین نمی‌دانیم ادعای سقوط از فاصله یک متری برای سری گلکسی S۲۳ هم صدق می‌کند یا خیر.

مقاومت گوشی جدید سامسونگ پس از افتادن روی بتن

به گفته کورنینگ، سامسونگ باید درباره طراحی محصولاتش پاسخگو باشد. بنابراین شاید برخی از مدل‌های سری گلکسی S۲۳ در سقوط از فاصله یک متری روی بتن، جان سالم به در ببرند. علت این موضوع مربوط به وزن دستگاه مورد استفاده کورنینگ برای تست گوریلا گلس ویکتوس ۲ می‌شود.

کورنینگ برای آزمایش گوریلا گلس ویکتوس ۲ از یک دستگاه ۲۰۰ گرمی استفاده کرد که انتظار داریم وزن گلکسی S۲۳ پلاس هم در همین حد باشد. بااین‌حال مسلماً گلکسی S۲۳ اولترا وزنی بالاتر از ۲۰۰ گرم خواهد داشت و شاید طبق شایعات، وزن آن به ۲۳۳ گرم برسد. بنابراین اگر این دستگاه از فاصله یک متری روی بتن سقوط کند، احتمالاً جان سالم به در نمی‌برد.

در کنار افزایش مقاومت در برابر سقوط، کورنینگ مدعی شده است که گوریلا گلس ویکتوس ۲ در برابر خط‌وخش هم عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج