اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۱۴۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

خبر خوش برای زنان و مردان بالای ۶۰ سال

زنان و مردان بالای ۶۰ سال از این پس تجهیزات پزشکی (ویلچر، سمعک، کفش طبی و...) سایر خدمات مورد نیاز خود را از سازمان بهزیستی رایگان دریافت خواهند کرد.

ایرنا: زنان و مردان بالای ۶۰ سال از این پس تجهیزات پزشکی (ویلچر، سمعک، کفش طبی و...) سایر خدمات مورد نیاز خود را از سازمان بهزیستی رایگان دریافت خواهند کرد.

یحیی سخنگویی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور روز سه شنبه در نشست شورای سالمندان افزود: سازمان بهزیستی با تکمیل بانک اطلاعاتی خود می تواند خدماتی از جمله سمعک، عینک، ویلچر، کفش طبی و دیگر تجهیزات پزشکی سالمندان را بطور رایگان و بمنظور تکریم و منزلت سالمندان ارائه کند.

سالمندان بالای ۶۰ سال باید برای تکمیل بانک اطلاعاتی جهت دریافت خدمات رایگان، به نزدیک ترین مرکز بهزیستی منطقه خود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اکنون هشت درصد جمعیت جامعه را سالمندان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: برای افزایش جمعیت سالمندان برنامه ریزی نکرده ایم و در آینده با چالش بزرگی در این زمینه مواجه خواهیم بود که نمی توانیم جوابگوی نیازهای آنان باشیم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ۲۰ هزار سالمند در مراکز روزانه و شبانه تحت نظارت این سازمان حضور دارند و از خدمات سازمان استفاده می کنند.

سخنگویی با بیان اینکه سازمان بهزیستی، سامانه توانبخشی کم بینایی راه اندازی کرده، افزود: متقاضیان واجد شرایط با ثبت نام در این سامانه می توانند با ارائه فاکتور، هزینه کرد درمان خود را دریافت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      البته در 100سال دیگه شاید عملی میشود ازمن گفتن بود

    • امیر

      خبر خوش برای افراد واجد شرایط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج