جاباما
۱۲۸۲۰۰۴
۳۸۰۷
۳۸۰۷
پ

انتقاد از هزینه ده‌ها میلیون دلاری دولت رئیسی

از دوگانگی شعارهای رعایت حجاب و عفاف تا معرفی بی‌حجاب‌ها به عنوان زنان تاثیرگذار که بگذریم، با شعار مردمی بودن و در همان حال ده‌ها میلیون دلار هزینه یک کنگره بی‌خاصیت کردن در برابر چشمان مردمی که در فقر دست و پا می‌زنند، چه کنیم؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از دوگانگی شعارهای رعایت حجاب و عفاف تا معرفی بی‌حجاب‌ها به عنوان زنان تاثیرگذار که بگذریم، با شعار مردمی بودن و در همان حال ده‌ها میلیون دلار هزینه یک کنگره بی‌خاصیت کردن در برابر چشمان مردمی که در فقر دست و پا می‌زنند، چه کنیم؟

انتقاد از هزینه ده‌ها میلیون دلاری دولت رئیسی

مسئولان، چه بخواهند چه نخواهند باید بپذیرند که این کنگره (زنان تاثیرگذار) نه‌تنها مشکلی را حل نکرده بلکه با سوالات و ابهاماتی که ایجاد کرده، بر مشکلات افزوده است. آنها باید از تفکر انفعالی دست بردارند و به این واقعیت تکیه نمایند که نظام جمهوری اسلامی تلاش‌هائی برای تامین حقوق زنان به عمل آورده و به موفقیت‌هائی نیز دست یافته است و قطعاً باید به این تلاش‌ها ادامه بدهد و مشکلات موجود را حل کند. در کنار این واقعیت، باید به عملکرد غلط بعضی نهادها که به بهانه مقابله با منکرات مرتکب منکر بزرگ‌تری شدند که بی‌حرمتی به شخصیت مردم و کرامت انسانی آنهاست توجه نمایند و درصدد جبران آن برآیند. این جبران، با اقدامات داخلی صورت می‌گیرد نه برگزاری کنگره و هزینه کردن ده‌ها میلیون دلار و تبلیغاتی که اثر معکوس دارد.

از دوگانگی شعارهای رعایت حجاب و عفاف تا معرفی بی‌حجاب‌ها به عنوان زنان تاثیرگذار که بگذریم، با شعار مردمی بودن و در همان حال ده‌ها میلیون دلار هزینه یک کنگره بی‌خاصیت کردن در برابر چشمان مردمی که در فقر دست و پا می‌زنند، چه کنیم؟ اینها تضادهائی هستند که جامعه را ملتهب‌تر می‌کنند و حتی اقدامات مثبت را نیز منفی جلوه می‌دهند. این قبیل اقدامات نشان می‌دهند دولتمردان ما به مشاوران امین و صاحب تجربه‌ای در زمینه تبلیغات نیازمند هستند تا به جای توسل به اقدامات انفعالی، بر موجودی‌های قابل عرضه اتکا نمایند و از هدر رفتن آنها از طریق ندانم‌کاری‌ها جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج