جاباما
۱۲۸۲۶۶۳
۲۵۳۱
۲۵۳۱
پ

افزایش حقوق سربازان برای سال آینده

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان مجرد به تفکیک منطقه عملیاتی و غیرعملیاتی و متاهل برای درج در بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

خانه ملت نوشت: نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، مصوبات امروز این کمیسیون برای تعیین حقوق سربازان مجرد به تفکیک منطقه عملیاتی و غیرعملیاتی و متاهل برای درج در بودجه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

عباس گودرزی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی نمایندگان در نشست امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در این نشست نحوه افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.

افزایش حقوق سربازان برای سال آینده

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت در خصوص افزایش حقوق سربازان در بودجه ۱۴۰۲ تصویب گردید که ارقام مطرح شده به عنوان پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تایید شورای نگهبان اعمال گردد.

وی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد برای سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان و برای سربازان مجرد منطقه عملیاتی مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای درج در بودجه ۱۴۰۲ تعیین شد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این پیشنهاد آمده است که برای سربازان متاهل نیز مبلغ ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان تعیین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج