۱۲۸۲۹۴۹
۲۰۱۶
۲۰۱۶
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال سه شنبه ۱۱بهمن ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

فال روز ۱۱ بهمن برای متولدین فروردین

اتفاقی غیرمنتظره در زندگیتان رخ می‌دهد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این اتفاق در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید.  فرصتی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین اردیبهشت

با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرحال و بانشاط است و لحظه‌های شادی را پیش‌روی شما قرار خواهد داد.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین خرداد

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیفتد. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. فرصتی برای بهبود روابط کاری در پیش رو دارید، از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیری را در کار و تجارت خود تجربه نمایید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.   

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین تیر

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد چشمگیری داشته باشد. یکی از آشنایان شدیداً به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. خبر فرخنده و خوشحال‌کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه تنها برای شما شاد و فرخنده‌‌است، بلکه زمینه شادی دیگر اعضای خانواده‌ را فراهم می‌کند. در نتیجه این خبر را با اهل منزل درمیان بگذارید و روزی شاد و سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.   قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین مرداد

روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید.  تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین شهریور

انسان باهوشی هستید اما از هوش سرشار خود نهایت استفاده را نمی‌برید. مشکلی که امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با هوش و ذکاوت پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از توانمندیهای خود بهره بگیرید. به خاطر داشته باشید که با فکر به چیزهای منفی و نگران کننده‌ای‌، راه به جایی نمی‌برید و از امروز به چیزهای مثبت فکر کنید و به خودتان انگیزه بدهید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت   عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگیتان پی ببرید. اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین مهر

سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. امروز از آن روزهاست که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.  روز آرامی را سپری خواهید کرد و مشکلی سر راهتان قرار نمی‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از آرامش را پشت سر بگذارید.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین آبان

سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید.  اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید.  همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین آذر

غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. یکی از دوستان یا آشنایان، توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام می‌دهید. اما توان انجام توقع‌های نابه‌جای ایشان را ندارید.   امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که درک کاملی نسبت به مشکلات شما دارد و هر کاری که از دستش بر بیاید را برای برداشتن مشکلات از روی دوش شما انجام خواهد داد.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین دی

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالیتان را در آینده افزایش دهید. به مهمانی دعوت می‌شوید. این دعوت را پذیرا باشید و مطمئن باشید در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد.  روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندیهای خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوریتان را فراهم کرده‌ است.

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین بهمن

با انرژی و نشاط از رختخواب بلند شده‌اید و این انرژی را تا انتهای روز حفظ خواهید کرد. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند.  

فال روز ۱۱بهمن برای متولدین اسفند

میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوایتان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.  کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی میفتید. راهی سفری خسته‌کننده هستید و حوصله این مسافرت را ندارید. اما به نفع شماست که رنج سفر را به جان بخرید، زیرا از این سفر دستاوردهای چشمگیری نصیب شما خواهد شد. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج