۱۲۸۳۶۴۳
۲۰۹۴
۲۰۹۴
پ

سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت فون ها را حل کرد!

سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ محفظه‌های بخار جدیدی را در نظر گرفته است و پرچمداران خانواده گلکسی S۲۳ به لطف خنک کننده های جدید، داغ نمی‌کنند.

گجت‌نیوز نوشت: سامسونگ برای گلکسی اس 23 محفظه‌های بخار جدیدی را در نظر گرفته است و پرچمداران خانواده گلکسی S23 به لطف خنک کننده های جدید، داغ نمی‌کنند.

در جریان رویداد Unpacked اخیر، غول فناوری کره‌ای سامسونگ بالاخره از سری گلکسی اس ۲۳ پرده برداشت که نسخه‌های استاندارد، پلاس و اولترا را در بر می‌گیرد. در نمای کلی این گوشی پرچمدار اثر محسوسی از تغییر را نمی‌توان دید، ولی از نظر سخت‌افزاری سامسونگ تدارکاتی را برای آن دیده؛ به‌عنوان مثال، نسخه‌ای اورکلاک‌شده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را در S۲۳ به‌کار گرفته است که سریع‌ترین چیپست کوالکام بر شمرده می‌شود. ویژگی سخت‌افزاری جالب توجه دیگر این سری گوشی تازه، استفاده از محفظه‌های بخار بزرگ‌تر (Vapor Chambers) و در نتیجه بهبود سیستم خنک‌کننده است.

بهبود سیستم خنک کننده سری گلکسی اس ۲۳ نسبت به نسل قبل

قبل از سری گلکسی S۲۳، مدل اولترا گلکسی S۲۲ با محفظه بخار بزرگ‌تری نسبت به گذشته عرضه شده بود. این درحالی بود که مدل استاندارد S۲۲ به‌جای محفظه بخار، صرفاً پدهای گرافیتی داشت. سامسونگ در S۲۳ محفظه‌های بخار بزرگ‌تری را تعبیه کرده و حتی برای مدل استاندارد این سری جدید، محفظه بخار در نظر گرفته است. افشاگر مشهور Ice Universe هم به‌تازگی طی ویدئویی کوتاه در توییتر تفاوت بین سیستم خنک‌کننده S۲۲ و S۲۳ را به‌نمایش گذاشت.

سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت فون ها را حل کرد!

سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت فون ها را حل کرد!

 

یکی از کاستی‌های گلکسی اس 22 این بود که بهترین حالت عملکرد آن برای مدت زیادی دوام نمی‌آورد. حالا گلکسی اس 23 سامسونگ با ارتقاء صورت گرفته و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 باید بتواند برای مدت طولانی‌تری عملکرد مطلوب را حفظ کند. به‌علاوه این‌ها، عملکرد گوشی به‌لطف رم LPDDR5X سریع‌تر 8.5 گیگابیت بر ثانیه‌ای (در مقایسه با نسخه غیر ایکس 6.4 گیگابیت بر ثانیه‌ای) پیشرفتی جالب توجه به‌خود خواهد دید. حافظه داخلی UFS 4.0 سریع‌تر هم در این میان تاثیرگذار خواهد بود.

سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت فون ها را حل کرد!

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) با رنگ‌بندی متنوع روانه بازار می‌شود. قیمت پایه مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا این گوشی پرچمدار به‌ترتیب ۷۹۹، ۹۹۹ و ۱۱۹۹ دلار اعلام شده است. قیمت اس ۲۳ در ایران هم با در نظر گرفتن حباب قیمتی ابتدایی و هزینه‌های اضافی حداقل در اوایل ورود به کشور، عجیب و غریب خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج