اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۳۸۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اجبار ۴۰۰ زن به جهاد نکاح توسط داعش

رسانه های عراقی از ربودن ۴۰۰ زن توسط گروه تروریستی صهیونیستی داعش و اجبار آنها به فحشا تحت دروغی به نام جهاد نکاح در پایگاه تروریست ها خبر دادند.

خبرگزاری مهر: یک منبع امنیتی در استان نینوا روز گذشته اعلام کرد که گروه تروریستی داعش ۴۰۰ زن ایزدی(طایفه ای از کردها) را در منطقه سنجار در این استان ربوده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: تروریست های داعش این زنان را در پایگاه های خود و برای آنچه به زعم خود جهاد نکاح می نامند تقسیم کرده اند.

جمعیت هلال احمر عراق دوشنبه شب اعلام کرد که تروریست های داعش شماری از زنان مسیحی و ایزدی را پس از بازداشت خانواده هایشان در فرودگاه تلعفر ربوده و به مکان نامعلومی برده اند. هدف داعش از این اقدام فروش این زنان به عنوان کنیز بوده است.

محمد الخزاعی یکی از مسئولان جمعیت هلال احمر عراق با اعلام این خبر افزود: داعشی ها بیش از ۱۰۰ خانواده را در فرودگاه تلعفر بازداشت کردند و پس از کشتن مردان آنها، زنان و کودکان را به اسارت گرفتند.

تروریست های داعش در آستانه عید فطر نیز طی فراخوانی در موصل از زنان و دختران ساکن در این شهر خواسته بودند در جهاد نکاح مشارکت کنند در غیر اینصورت مجازات خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين

      من حاضرم جونم رو بدم ولي براي ناموسم و عزيزم اتفاقي نيفته...در جنگ تحميلي عراقي ها جنازه زني ايراني رو برهنه بر روي تير بسته بودن براي آزار دادن رزمندگان ايران...كه رزمندگان بعد از دادن 10 ها شهيد تونستن جنازه ناموس ايراني رو از انظار خارج كنن ما اينجوري جنگيديم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج