جاباما
۱۲۸۴۰۰۲
۶۱۲۰
۶۱۲۰
پ

‌گروگانگیری ۲ برادر ‌توسط شرور قداره‌کش در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در عملیات پانزده دقیقه ای پلیس یک شرور حرفه ای که برای فرار از چنگ قانون ۲برادر نوجوان را با قمه گروگان گرفته بود زمین گیر شد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در عملیات پانزده دقیقه ای پلیس یک شرور حرفه ای که برای فرار از چنگ قانون ۲برادر نوجوان را با قمه گروگان گرفته بود زمین گیر شد.

 سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این عملیات اظهارداشت: در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر شرارت های سریالی فرد سابقه دار در محدوده جنوب شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود:نزاع دسته جمعی، تهیه و توزیع مواد افیونی، عربده کشی، قدرت نمائی، ایجاد رعب و وحشت  و اخلال درنظم عمومی از جمله اقدامات مجرمانه این متهم تحت تعقیب است. با توجه به متواری بودن این شرور تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر مأموران انتظامی، مخفیگاه او در محدوده خیابان صاحب زمان کوی طرق شناسایی شد.

سرهنگ نگهبان ادامه داد:ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری طرق پس از هماهنگی‌های لازم قضائی با کنترل نامحسوس پاتوق این فرد شرور مترصد حضور وی  بودند که این فرد شرور در یک قدمی دستگیری متوجه حضور ماموران انتظامی می‌شود و برای رهایی از این مخمصه با قمه سد راه یک دستگاه سواری پراید شده و ۲ سرنشین نوجوان عقب خودرو را که برادر هستند با تهدید قمه گروگان گیری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد د خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی خودرو پراید را متوقف می‌کنند اما این فرد شرور با قمه ای که در دست داشت ضمن تهدید به کشتن با عربده کشی با قمه چند ضربه به صندلی و در خودرو پراید می زند تا با ایجاد رعب و وحشت از چنگ قانون فرار کند.

وی عنوان کرد: در همین بین ماموران انتظامی با کنترل اوضاع با از خود گذشتگی گروگان ها را در فرصتی مناسب از چنگ این فرد شرو آزاد و این فرد شرور را که با قمه به سمت ماموران پلیس حمله ور شده پس از شلیک چند تیر هوایی سرانجام با اصابت گلوله  در یک عملیات ۱۵ دقیقه ای زمین گیر می‌شود.

سرهنگ نگهبان در خاتمه با اشاره به تحقیقات از متهم و تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ خاطر نشان کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد متجری در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج