۱۲۸۴۱۴۰
۱۳۱۲
۱۳۱۲
پ

آرشیو فال روزهای گذشته

فال شنبه ۱۵بهمن ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۱۵ بهمن برای متولدین فروردین

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. فردی امروز از شما درخواست پول دارد اما اگر به ایشان پول بدهید، خودتان به مشکل مالی برخورد خواهید کرد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام این کار، یک ‌بار دیگر تمام جوانب آن را بررسی نمایید و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که مو لای درز کارهای شما نرود.

فال روز ۱۵بهمن برای متولدین اردیبهشت

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید.  فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید.   هدف‌های جاه‌طلبانه‌ای برای خودتان ترسیم کرده‌اید و برای رسیدن به این هدف‌ها، لحظه‌ای دست از کار و تلاش نمی‌کشید. این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه از سلامت روحی و جسمی خود غافل نشوید و در کنار کار و تلاش شبانه‌روزی، کمی هم به فکر خودتان باشید و تفریح کنید.

فال روز ۱۵بهمن برای متولدین خرداد

مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. تصمیمی باید بگیرید که مدتی است اتخاذ آن را به تعویق انداخته‌اید. موکول کردن بیش‌از‌حد این تصمیم اصلاً به صلاح شما نیست. این تصمیم را در اولین فرصت اتخاذ کنید. یکی از آشنایان امروز کمک بزرگی در حق شما انجام می‌دهد. لطف این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. روز را با انرژی و نشاط به پایان خواهید رساند و مشکلات شما را خسته و افسرده نخواهد کرد.

فال روز ۱۵بهمن برای متولدین تیر

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد ‌به ‌نفستان را از دست ندهید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که فقط لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. اطرافیان امروز در حق شما سنگ تمام می‌گذارند و حسابی هوایتان را دارند. محبت دوستان را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت لطف اطرافیان را جبران کنید. احترام همسر یا عشق ‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از برگ گل به عشق ‌زندگیتان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. اتفاق ناگواری در چند روز آینده رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از هدفهایتان در زندگی دور کند. راه خود را دنبال کنید و سکان زندگیتان را در اختیار بگیرید.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

فال روز ۱۵بهمن برای متولدین مرداد

به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید.  به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز نمایید، اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد.  امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و با هم‌صحبتی با اعضای منزل به آرامش برسید. نقشه‌ای برای پیشرفت و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در ذهن دارید. با این حال نگران عواقب این نقشه هستید. غم به دل خود راه ندهید و نقشه‌ای که کشیده‌اید را اجرا کنید. مطمئن باشید همه‌چیز بر اساس نقشه پیش می‌رود و دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا می‌کند.

فال روز ۱۵بهمن برای متولدین شهریور

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به یکی از اطرافیان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل این فرد را بدست آوررید. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگیتان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید. فرصتی برای انجام کارهای انسان‌دوستانه مهیا می‌شود. با انجام کارهای خیر به آرامش برسید و روزتان را سرشار از شادکامی کنید.

فال روز 15بهمن برای متولدین مهر

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید. با فرد با تجربه‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و درس‌های زیادی از این فرد بگیرید.

فال روز 15بهمن برای متولدین آبان

پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.  مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند.   

فال روز 15بهمن برای متولدین آذر

فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. دوستان جدیدی پیدا می‌‌کنید و لحظه‌‌های شادی در کنار دوستان و‌آشنایان انتظار شما را می‌کشد. روز عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اید و طعم عشقی شیرین و خاطره‌انگیز را خواهید چشید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید. برنامه‌ای برای افزایش درآمد و ثروت دارید، امروز بهترین زمان برای اجرای این برنامه‌ها است و مطمئن باشید انجام این کار، سود چشمگیری را به درآمد‌های شما اضافه خواهد کرد.

فال روز 15بهمن برای متولدین دی

دائم به کار دیگران سرک می‌کشید و انسان فضولی هستید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار دست‌تان بدهد و اطرافیان از شما دوری بگیرند، فکری به حال این رفتار بردارید و به جای دخالت در کار اطرافیان، سرتان در کار خودتان باشد. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده تا ثابت کند که از همیشه بیشتر شما را دوست دارد. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

فال روز 15بهمن برای متولدین بهمن

انسان خیال ‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.  قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید.   رازهای زیادی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان ایجاد نماید. تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و بهتر است که برای این تصمیم نظر اعضای خانواده را جویا شوید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

فال روز 15بهمن برای متولدین اسفند

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیگدار به آب نزنید و امروز از هرگونه معامله و عقد قرارداد کاری دوری کنید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.  اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید. احساس می‌کنید زمان متوقف شده و روز طولانی و خسته‌کننده‌ای را در پیش رو دارید، در چنین شرایطی سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند و کنید و مجالی برای کسالت و بی‌حوصلگی باقی نگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج