۱۲۸۴۵۹۳
۶ نظر
۱۳۱۰۵
۶ نظر
۱۳۱۰۵
پ

تمام زنانی که نوید محمدزاده عاشقشان شده است

پنجشنبه هفته قبل، قسمت دوم سریال «آکتور» آمد و در این قسمت نوید محمدزاده تلاش کرد با کاراکتری که هانیه توسلی نقش آن را ایفا می‌کند وارد رابطه شود به همین بهانه فهرستی از معشوقه‌های سینمایی نوید محمدزاده را مرور کردیم.

برترین‌ها: پنجشنبه هفته قبل، قسمت دوم سریال «آکتور» آمد و در این قسمت نوید محمدزاده تلاش کرد با کاراکتری که هانیه توسلی نقش آن را ایفا می‌کند وارد رابطه شود به همین بهانه فهرستی از معشوقه‌های سینمایی نوید محمدزاده را مرور کردیم.

سرخپوست، پریناز ایزدیار

 یک زندان قدیمی در جنوب، به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر، در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد(نوید محمدزاده)، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند او در آستانه یک ارتقا شغلی است، اما طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانیان به نام احمد ملقب به سرخ‌پوست گم شده. تحقیقات بعدی، جاهد را مطمئن می‌سازد که سرخ‌پوست در زندان است و در جایی پنهان شده‌ است. هم‌زمان، یک مددکار زندان به نام سوسن کریمی(پریناز ایزدیار) به دیدن جاهد آمده و ماجرای عشق نوید و به پریناز از اینجا شروع می‌شود، فیلم چند سکانس عاشقانه خوش‌رنگ و لعاب دارد و البته موسیقی‌هایی که به این عاشقانه غافلگیرکننده صدای خوبی می‌دهند، مثلا جایی از فیلم کاری از ویگن پخش می‌شود و به شدت به دل می‌نشیند، در هر صورت این از آن عشق‌های به یادماندنی‌ست.

سکانسی از این فیلم را ببینید

تمام زنانی که نوید محمدزاده عاشقشان شده است

عصبانی نیستم، باران کوثری

فیلم در مورد دانشجوی ممتازی به نام نوید (نوید محمدزاده) است که به دلیل فعالیت های سیاسی از دانشگاه اخراج شده است، او نامزدی به نام ستاره دارد (باران کوثری) که از طرف پدرش تحت فشار است و نوید تلاش می کند که بتواند مشکلاتش را حل کند..

نوید خشم فروخورده ای دارد از جامعه و حالا می‌خواهد انتقامش را از مردم جامعه بگیرد . مردمی که با کارهایشان خشم او را برانگیخته و حس انتقام جویی او را تحریک می‌کنند . نوید با گفتن کلمه “ عصبانی نیستم “ سعی می‌کند خودش را آرام کند. عاشقانه‌های نوید و ستاره اما فرصت کوتاهی است برای رهایی از این حجم از عصبانیت و خشونت است که البته اجرای همین عاشقیت هم با نوعی خشم و مجموعه رفتارهای هیستریک همراه شده .در هر صورت برخی با این عاشقانه ارتباط نگرفتند و برخی هم خیلی دوستش داشتند.

تمام زنانی که نوید محمدزاده عاشقشان شده است

لانتوری، مریم پالیزبان

پسر جوانی (نوید محمدزاده) به نام «پاشا» که سردسته باند تبهکارانه لانتوری است، عاشق دختری به نام مریم (مریم پالیزبان) می‌شود. مریم یک روزنامه‌نگار و کُنِشگر اجتماعیست. او در جهت کسب رضایت از خانواده هایی فعالیت می‌کند که به دلیل از دست دادن نزدیکانشان در پی اجرای حکم قصاص برای مجرمین هستند.

مریم بارها پاشا را که به دلیل علاقه بسیار باعث زحمت و مزاحمت او می‌شود، از خود می‌راند. پاشا که به‌صورت بیمارگونه‌ای به او دل بسته است، پس از تلاش های بسیار در جهت جلب توجه مریم، سرانجام ناامید می‌شود و از سر خشم فراوان و حس سرخوردگی عصیان می‌کند. در واقع این روایت یک عشق یک‌طرفه و مریض است.

تمام زنانی که نوید محمدزاده عاشقشان شده است

ناهید، ساره بیات

ناهید، زن جوانی است که از شوهرش احمد به خاطر اعتیادش جدا شده و خرج زندگی خود و پسر خردسالش را از طریق تایپ پایان‌نامه‌های دانشجویی درمی‌آورد. طبق توافق با همسر سابقش، او تنها در صورتی می‌تواند بچه را نزد خودش نگه دارد که ازدواج نکند. او دلباخته مرد ثروتمندی به نام مسعود است که به او پیشنهاد ازدواج هم داده، اما ناهید به خاطر ترس از دست دادن فرزند، علی‌رغم میل درونی‌اش به پیشنهاد مسعود جواب رد داده‌ است. اینجا احمد(نوید محمدزاده) در موقعیتی‌ست که همه چیزش را از دست داده و مطابق تیپ مورد انتظاری که سینمای ایران از او ساخته، عاشقی‌ست که عشقش را از دست داده و عصیانگر است.

 

تمام زنانی که نوید محمدزاده عاشقشان شده است

خشم و هیاهو، طناز طباطبایی

داستان فیلم ماجرای زندگی خواننده‌‌ی مشهور و محبوبی به نام خسرو است که علی‌رغم تاهل و تعهدش، با زنی جوان از طرفدارانش رابطه‌‌ی عاطفی برقرار می‌کند. بر اثر اتفاقی همسر خسرو (نوید محمدزاده) قطع نخاع می‌شود. محمدزاده در اینجا ایفاگر یک عشق تقبیح‌شده است و به نوعی ما او را در قامت یک فرد مشهور هوسباز می‌بینیم.

تمام زنانی که نوید محمدزاده عاشقشان شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خیلی قشنگ بود ،مرسی برترین ها

    • بیوگرافی

      فقط شهاب حسینی

    • یاسمن

      بیرون از سریال سینما هم دلباخته های زیادی دارند

    • ناشناس

      من موندم حقیقت سکانس اخررو کجای دلم بزارم اخه واو ......

    • اسی

      مرد کجای

    • اکی

      چقد مطلب جذابی بود😒

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج