adexo3
۱۲۸۴۶۶۴
۱۳۷۴
۱۳۷۴
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی و آشنایی با پرفروش‌ترین مدل چرخ گوشت الکتروکار

وجود همین خصیصه در این چرخ گوشت ها باعث شده تا امروزه از فروش خوبی در بین خریداران برخوردار باشند تا جایی که باید چرخ گوشت الکتروکار را در دسته پرفروش ترین دستگاه های چرخ گیری گوشت معرفی نمود.

الکتروکار را باید از قدیمی ترین سازندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله چرخ گوشت در نظر گرفت که موفق به تولید و توزیع چرخ گوشت هایی در مدل های رومیزی، ایستاده، تسمه ای، گیربکسی، استیل و تمام استیل به بازار شده که مهم ترین خصوصیت و ویژگی مهم آن ها، داشتن کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده می باشد. وجود همین خصیصه در این چرخ گوشت ها باعث شده تا امروزه از فروش خوبی در بین خریداران برخوردار باشند تا جایی که باید چرخ گوشت الکتروکار را در دسته پرفروش ترین دستگاه های چرخ گیری گوشت معرفی نمود. 

معرفی و آشنایی با پرفروش ترین مدل چرخ گوشت الکتروکار به شما کمک می کند تا در زمان خرید این تجهیزات بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید چرا که خرید خوب یک محصول از سوی کاربران بی دلیل نیست و بی شک به خاطر وجود قابلیت و ویژگی های ممتاز و کاربری پراستفاده دستگاست که می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چرخ گوشت نیمه صنعتی و صنعتی الکتروکار را باید از تجهیزات اصلی هتل ها و رستوران ها، مراکز تهیه غذا، کبابی ها، پروتئینی ها، بیمارستان ها و ... در نظر گرفت که قادر است تا بازخورد بی نظیری از نتیجه چرخ گیری گوشت ارائه نماید. در این مقاله در نظر داریم تا شما مخاطبان عزیز را با سری پرفروش ترین چرخ گوشت الکتروکار آشنا سازیم، پس همراه ما باشید. 

معرفی و آشنایی با پرفروش‌ترین مدل چرخ گوشت الکتروکار

پرفروش ترین مدل های چرخ گوشت الکتروکار 

الکتروکار می تواند انتخاب ایده آل هر فردی باشد چرا که تنوع در کنار حجمی از قابلیت های کاربردی موجب شده تا بتوان ضمن داشتن یک دستگاه با استقامت بالا از عملکرد بی نظیر آن نیز لذت کافی را برد و نتیجه مطلوبی را بدست آورد. این چرخ گوشت ها در انواع نیمه صنعتی و صنعتی قرار دارند که مناسب برای استفاده در اصناف مختلف با حجم کاری متفاوت خواهند بود. سایزهای 12، 22، 32، 42 و 52 متناسب با مشاغل مختلف طراحی شده تا کاربران بتوانند بازده مورد نیاز خود را دریافت نمایند. 

در معرفی و آشنایی با پرفروش ترین مدل های چرخ گوشت الکتروکار باید به چرخ گوشت الکتروکار EC10، EC15، EC16، EC17، EC75، EC76 اشاره کرد. در زیر به توضیح هر یک می پردازیم. 

چرخ گوشت الکتروکار EC-10: 

EC-10 در دسته بندی چرخ گوشت صنعتی الکتروکار با عملکرد گیربکسی قرار می گیرد که می تواند نیاز مشاغلی با حجم کاری بالا را پاسخگو باشد. این چرخ گوشت ایرانی در دو مدل استیل و تمام استیل توزیع می شود که انتخاب را بر عهده ی مخاطب گذاشته است. در مدل EC-10 تمام استیل، نگرانی از بابت زنگ زدگی قطعات تمام شده چرا که ساخت بدنه و قطعات تماماً از استیل موجب گردیده تا دستگاه دچار هیچ نوع مشکلی نگردد. این چرخگوشت در دو مدل تک فاز و سه فاز قرار دارد که موتور دستگاه در نوع تک فاز توانی برابر با 2 اسب بخار و در نوع سه فاز 3 اسب بخار را شامل می شود که این قدرت موتور می تواند بازدهی از گوشت های چرخ کرده 300 کیلوگرم را در یک ساعت ایجاد نماید. مجهز شدن چرخ گوشت گیربکسی EC-10 الکتروکار به گلویی متحرک به منظور جلوگیری از فاسد شدن گوشت و کلید چرخش معکوس به منظور انسداد گوشت در مسیر گلویی می باشد که در هر دو صورت از فاسد شدن و یا اسراف گوشت جلوگیری می کند. همانطور که بیان شد دستگاه با داشتن عملکرد موتور گیربکسی تنها قادر است تا گوشت را چرخ گیری کند و چرخ گرفتن مواد آبدار با این دستگاه غیر قابل انجام خواهد بود. 

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-15: 

مزیت استفاده از این دستگاه، چرخ گیری پیاز در کنار گوشت است که این بدلیل تعبیه کردن تسمه هایی در قسمت پایین و بالای چرخ گوشت EC-15 می باشد. سرعت بالای مدل تسمه ای به نسبت گیربکسی موجب شده تا در زمان کوتاه بتوان گوشت را چرخ گرفت. توان موتور بالا 2 اسب بخار در دستگاه نیز سبب ارائه بازخوردی برابر با 300 کیلوگرم در ساعت برای کاربر در جهت استفاده در کبابی ها، کترینگ های تهیه غذا و ... می شود. 

محصول نام برده در نوع ضامن عقب قرار دارد که در نوع ضامن عقب شاید کار را راحت نماید ولی گلویی، مارپیچ، طوقه استیل را قبول نمی کند و تنها باید از قطعات چدن با آبکاری استیل درون دستگاه استفاده کرد. به همین دلیل پوشش این چرخگوشت فلز با رنگ استاتیک است و مجهز شده به قطعات چدن با روکش استیل که شست و شوی راحتی را برای کاربر فراهم می آورد.  

طراحی ایستاده این چرخ گوشت تسمه ای با قرار گیری 4 چرخ در زیر بدنه، حمل آن را راحت ساخته به طوریکه برای جابجایی تنها نیاز است تا دستگاه را هل دهید. 

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-16:

در معرفی و آشنایی با پرفروش ترین مدل های چرخ گوشت الکتروکار باید به چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC-۱۶ اشاره کرد که از بهترین نوع دستگاه های چرخ گوشت تسمه ای ضامن جلوست که قادر است تا با سرعت عمل بسیار بالا، گوشت و مواد آبدار را چرخ گیری نماید به طوریکه مواد آبدار به داخل دستگاه نفوذ نکرده و هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی آورد.

تیغه ی 32 این چرخ گوشت ایستاده استفاده از آن را برای مشاغلی با حجم کاری بالا مناسب قرار می دهد به طوریکه موتور 2 اسب بخار آن می تواند بازدهی برابر با 300 کیلوگرم در ساعت را برای کاربر پدید آورد. برق تک فاز و سه فاز آن نیز باعث شده تا متناسب با برق محیط به انتخاب پرداخت.

گلویی، مارپیچ و طوقه در مدل ضامن جلو چرخ گوشت EC16 الکتروکار، از جنس چدن با روکش استیل و در مدل دیگر یعنی ضامن عقب آن از تماماً استیل است که انتخاب هر کدام بسته به سلیقه مشتری خواهد بود. به همراه این محصول اقلامی نظیر 2 عدد گوشت کوب و یک دست تیغ و پنجره قرار دارد که تقدیم شما می گردد. 

چرخ گوشت الکتروکار EC-17: 

از نمونه چرخ گوشت های نیمه صنعتی، EC-17 می باشد که با داشتن تیغه ای به اندازه ی 12، می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در منازل و فروشگاه هایی که از حجم کاری کمتری برخوردارند، باشد. تمایز این دستگاه نسبت به محصولات هم رده خود، موتور پرقدرت و بدنه تمام استیل است که دستگاه را به یک محصول با قابلیت منحصربفرد تبدیل می سازد. EC-17 می تواند جلوه ی زیبایی را به حیطه ی کاری شما ببخشد. موتور قوی این دستگاه با پشتیبان گیری از قدرت 1 اسب بخار قادر است تا 150 کیلوگرم گوشت را در یک ساعت برای مخاطب چرخ بگیرد. 

چرخ گوشت صنعتی الکتروکار EC-75:

EC-75 که با الهام گرفتن از ظاهر چرخ گوشت امگای ایتالیا تولید شده، از نمونه قوی ترین و پرطرفدار ترین چرخگوشت الکتروکار معرفی می شود که می تواند راندمان 300 کیلوگرم را در یک ساعت با قدرت موتور 3 اسب بخار ایجاد نماید. ظاهر مدرن و کلاسیک این چرخ گوشت EC-۷۵ الکتروکار مدل 32 از دلایل معروفیت آن است به طوریکه با استفاده کردن دستگاه در محیط می توان پی به جلوه خاص آن برد.

چرخ گوشت ایرانی EC-76 الکتروکار:

قدرت موتور 2 اسب بخار این محصول ارائه دهنده بازدهی 200 کیلوگرم است که استفاده از این چرخ گوشت نیمه صنعتی را برای مشاغلی نظیر هتل ها و رستوران ها، قصابی ها و ... ایده آل می سازد. شست و شوی راحت این دستگاه از بابت بدنه و قطعات تماماً از استیل بوده که این طراحی تضمین کننده مقاومت و دوام محصول نیز می باشد.

معرفی و آشنایی با پرفروش‌ترین مدل چرخ گوشت الکتروکار

برای مطالعه اطلاعات تکمیلی در خصوص هر دستگاه می توانید از طریق وب سایت www.allscale.co به فروشگاه آل اسکیل مراجعه نمایید و توضیحات مربوط به هر مدل را به طور کامل بررسی کنید. این نمایندگی امکان خرید را برای کلیه کاربران به روش حضوری و غیر حضوری برقرار ساخته تا متقاضیان عزیز بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه ای چه از نظر قیمت و چه کیفیت به خرید چرخ گوشت ایده آل خود بپردازند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج