۱۲۸۴۹۳۴
۱۳۷۰
۱۳۷۰
پ

پانسیون خانگی حیوانات در تهران

پانسیون خانگی حیوانات در جهت به وجود آمدن محلی ایمن برای حیوانات خانگی ساخته شده است.برای آشنایی با ویژگی‌های پانسیون خانگی حیوانات در ادامه با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد علاقه فوق‌العاده زیادی به نگهداشتن حیوانات خانگی دارند، اما این امکان وجود دارد که با فرا رسیدن مناسبت های مختلفی مانند عید نوروز برای سفر و یا موقعیت های خاص دیگر به دنبال پانسیون خانگی حیوانات بگردید.

البته پیش از هر چیزی باید این نکته را در نظر داشته باشید که پانسیون مورد نظر شما کاملاً مورد اعتماد برای نگهداری از سگ، گربه، پرنده، جونده و سایر پت ها باشند. در برخی از پانسیون های خانگی حیوانات سعی می کنند آن ها را در قفس نگه دارند و حتی در برخی مواقع دیده شده که در چند روز یکبار فقط نیم ساعت پیاده روی برای آن ها در نظر می گیرند.

البته هیچکدام از پانسیون ها این مورد را به صاحبان حیوانات نمی گویند. قصد داریم در ادامه برای شما در رابطه با پانسیون خانگی حیوانات مواردی را بیان کنیم، پس دعوت می کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

پانسیون خانگی حیوانات در تهران

چگونه می توان یک پانسیون خانگی حیوانات مناسب را پیدا کرد؟

اگر قصد انتخاب پانسیون خانگی مناسبی برای حیوانات خود دارید لازم است چندین نکته مهم را در رابطه با آن در نظر بگیرید که ما در ادامه قصد داریم آن ها را برای شما بیان کنیم.

  1. در وهله اول بهتر از پیش از سپردن حیوان خانگی به پانسیون از برخی افراد مطمئن راهنمای لازم در این رابطه بخواهید تا بتوانند تجربیات خوب و بدی که از این موضوع دارند در اختیار شما قرار دهند.
  2. بهتر است به صورت سرزده و ناگهانی به پانسیون خانگی حیوانات مورد نظر خود مراجعه فرمایید و بازدید کنید تا از این طریق امکان سنجیدن شرایط به طور کامل برای شما مهیا شود.
  3. بهتر از به آن دسته از پانسیون هایی مراجعه کنید که از شما مدارکی مانند شناسنامه و همچنین برگه تایید سلامت حیوان به همراه تاریخ معتبر بخواهند‌.
  4. پانسیون های مختلفی وجود دارد که دارای عناوین متفاوتی مانند پانسیون خانگی، هتل سگ، هتل گربه، هتل حیوانات خانگی و موارد مختلف دیگری هستند که گذاشتن این نام ها تنها جهت جلب مشتری است و این در حالی می باشد که تمامی حیوانات خانگی را در قفس های مخصوص یا حتی فضاهای فوق‌العاده محدودی حبس می ‌کنند، پس بهتر است به هیچ عنوان به داشتن اسامی خاص و فریبنده دقت زیادی نکنید و پیش از مراجعه برای سپردن حیوان خانگی خود از تمامی شرایط محل نگهداری آن ها مطلع شوید.
  5. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید عکس های منتشر شده و ویرایش شده با فیلم های پر زرق و برقی که از پانسیون ها در فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام و تلگرام قرار می ‌دهند ملاک انتخاب پانسیون خانگی حیوانات باشد. تعداد بسیار زیادی از این عکس ها و فیلم ها از محل مورد نظر گرفته نشده اند و می توان گفت که تنها به عنوان نمونه در داخل پیج قرار می ‌گیرند و زمانی که شما حیوان خانگی خود را به پانسیون بسپارید و در آنجا حضور نداشته باشید هیچ خبری از فضاهایی که به تبلیغ آن پرداختند نیست.
  6. حتماً این موضوع را مدنظر داشته باشید که اعتماد به هر پانسیون خانگی حیوانات کار اشتباهی است و با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت پایینی از شما دریافت می کنند حیوان خانگی خود را در آن مکان نسپارید. بهتر است حتما این نکات را در نظر داشته باشید که آیا فرد مورد نظر را میشناسید؟ چقدر می تواند قابل اعتماد باشد؟ در رابطه با سابقه او چه اطلاعاتی دارید؟ اصلاً این فرد حیوان دوست است یا تنها فقط به خاطر کسب درآمد پانسیون را احداث کرده؟ آیا پانسیون حیوانات خانگی دارای امنیت کافی است؟ پس از پیدا کردن پاسخ مناسب برای تمامی این پرسش ها می توانید تصمیم درست را بگیرید.
  7. بهتر است به آن دسته از پانسیون هایی که مجهز به دوربین های مداربسته هستند و در هر ساعتی از شبانه روز امکان دیدن محیط پانسیون روی تبلت، کامپیوتر و تلفن همراه وجود دارد اعتماد کنید، چرا که از این طریق به راحتی از وضعیت حیوان خانگی خود باخبر می شوید.
  8. پیش از این که حیوان خانگی خود را به پانسیون مورد نظر بسپارید پیشنهاد می ‌دهیم که در وهله اول به صورت امتحانی او را به محل پانسیون ببرید و از این طریق تمامی شرایط های لازم را مورد بررسی قرار دهید. چنانچه به هر دلیلی دچار شک و تردید شدید، حتماً به سراغ پانسیون دیگری بروید. موارد مهمی همچون فضای استریل، عدم بوی نامطبوع، حضور حیوانات تمیز و سالم، جدا بودن حیوانات خشن و قلدر از سایر حیوان ها، جداسازی فضای خواب، بررسی کیفیت غذایی، بررسی رفتار کارکنان پانسیون و عوامل مختلف دیگر مواردی هستند که شما باید جهت انتخاب پانسیون خانگی حیوانات در اولویت قرار دهید.
  9. حتماً به آن دسته از پانسیون خانگی حیواناتی مراجعه کنید که دارای مراقبین ۲۴ ساعته و در تمامی شبانه روز افرادی در آن قرار دارند که تجربه کافی برای نگهداری حیوانات برخوردار می باشند.
  10. پس از بازگرداندن حیوان خانگی خود از پانسیون حتماً به وضعیت جسمی و روانی او دقت کنید، چرا که ممکن است در اثر نگهداری نامناسب و شرایط بد دچار مشکلات جسمی و رفتاری شود که همین مورد می تواند نشان دهد پانسیون انتخاب شده توسط شما اصلاً مناسب نبوده است.

پیش از تحویل حیوان به پانسیون خانگی حیوانات باید چه کارهایی انجام شود؟

پس از آنکه از تمامی موارد فوق در رابطه با پانسیون مورد نظر خود مطلع شدیم و اطمینان لازم حاصل شد حالا نوبت به این می رسد که چگونه این مورد را با حیوان خانگی خود در میان گذاشته و از لحاظ روحی آماده رفتن به پانسیون کنید، چرا که در هر صورت قرار است یک مدت از شما دور باشد.

پانسیون خانگی حیوانات در تهران

  • بهتر است اگر حیوان خانگی شما دارای دارو و یا عادت غذایی خاصی است حتماً آن را همراه داشته باشید و در رابطه با غذا یا داروی مورد نظر با مسئولین پانسیون صحبت های لازم را به عمل آورید.
  • پیشنهاد می دهیم که حتماً چندین اسباب بازی مختلف یا حتی پتوی مورد علاقه حیوان خانگی خود را همراه او به پانسیون تحویل دهید.
  • چنانچه حیوان خانگی شما ترس یا عادت خاصی دارد حتماً این مورد را با مسئولین پانسیون در میان بگذارید تا از این طریق بتوانند تسلط کاملی روی رفتار او داشته باشند.

هزینه پانسیون خانگی حیوانات به چه صورت است؟

در رابطه با این مورد نمی ‌توانیم هزینه کامل را در اختیار شما قرار دهیم چرا که در وهله اول باید از این موضوع مطلع شوید که قرار است حیوان خانگی خود را به کدام یک از پانسیون ها بسپارید همچنین نگهداری و نوع حیوان نیز روی هزینه تاثیر خود را دارد. پس پیشنهاد می ‌دهیم برای مطلع شدن از این موضوع حتما به پانسیون خانگی مورد نظر مراجعه کرده و در آنجا پس از صحبت با مسئولین می توانید از هزینه به طور کامل مطلع شوید.

سخن پایانی

سعی کردیم تمامی موارد لازم در رابطه با پانسیون خانگی حیوانات را در اختیار شما قرار دهیم، در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که هیچگاه تنها برای پرداخت هزینه ی کمتر حیوان خانگی خود را به هر پانسیونی نسپارید چرا که ممکن است در صورت بی توجهی و عدم رفتار مناسب با آن ها دچار وضعیت بدی شوند، پس پیش از هرکاری جهت یافتن مناسب ترین پانسیون خانگی حیوانات در رابطه با آن تحقیقات لازم را انجام دهید تا با اطمینان کامل آن را انتخاب نمایید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج