۱۲۸۵۱۴۹
۹۴۴
۹۴۴
پ

رپورتاژ آگهی

اوزون تراپی مو و مزایای آن

در دوره‌ای زندگی می کنیم که تقریبا برای هر مشکل و بیماری از بدن ، راه حلی وجود دارد، به طور کلی میتوان گفت در هر زمینه از خدمات زیبایی روز به روز پیشرفت‌هایی اتفاق می افتد.

در دوره ای زندگی می کنیم که تقریبا برای هر مشکل و بیماری از بدن ، راه حلی وجود دارد . به عنوان مثال اگر کسی دارای مو های وز و فر باشد ، می تواند به کمک روش های صافی مو و کراتین مو آن ها را صاف و خوش حالت نماید . به طور کلی در هر زمینه خدمات زیبایی روز به روز پیشرفت هایی اتفاق می افتد . در روش های صافی و احسای موی آسیب دیده ، حضور دستگاه های تخصصی در لاین های درمانی مو ، مشکلات عمده در این حوزه را رفع نموده است . به طوری که می توان به جرات گفت که استفاده از دستگاه های تخصصی در لاین های زیبایی در اکثر مواقع بدون برگشت بوده است .

اوزون تراپی مو و مزایای آن

 

اوزون تراپی چیست؟

یکی از روش های مدرن جهت تقویت مو است که در اکثر کلینیک های زیبایی و سالن زیبایی دترلند انجام می گیرد . دستگاه مورد استفاده در روش اوزون تراپی ، مایکرو میست نام دارد . این دستگاه ریشه مو ها را آبرسانی می کند و سبب اکسیژن تراپی ریشه مو ها می شود .

جالب است بدانید مولکول اوزون ، دارای 3 اکسیژن است . همین یک اکسیژن اضافه باعث حل بیشتر مشکلات پوست و مو می گردد . حتما شنیده اید که کمبود اکسیژن برای مو و پوست مشکلالت عمده ای چون حساسیت های پوستی را به همراه دارد و به دنبال آن سبب ایجاد شوره مو و قارچ مو های سر و در نتیجه ریزش مو ها به حد زیاد می گردد . بنابراین با اوزون تراپی مو ، عمده ی این مشکلات حل می شوند . همان طور که قبل تر گفتیم یکی از روش های پرطرفدار در زمینه صافی و درمان مو های آسیب دیده ، روش اوزون تراپی است . اوون تراپی برای درمان مو خوره و شوره سر و اکثر مشکلات پوست سر به کار می رود . مشکلاتی که اوزون تراپی می تواند حل کند به شرح زیر است:

  • رفع شوره و قارچ پوست سر
  • رفع چربی بیش از حد پوست سر
  • قطع ریزش مو
  • ترمیم و بازسازی ساقه مو ها

 

دستگاه مایکرومیست برای اوزون تراپی مو چگونه کار می کند؟

این دستگاه یک محوطه کابینی دارد . به اندازه ای که تا نصف سر ما ، درون آن جا شود . برای شروع اوزون تراپی مو ، مو ها کاور می شود و در آن محوطه کابینی قرار می گیرد . در ابتدا به مدت 4 الی 5 دقیقه ، بخار آب با دمای 40 درجه به داخل کابین هدایت می شود . این کار فولیکول های مو را تحریک می کند و به کمک آن مواد می توانند به راحتی به داخل مو ها وارد شوند .  

اوزون تراپی مو و مزایای آن

 

در مرحله بعد ، امواج فراصوتی در دستگاه پخش می شود . این امواج مولکول های آب را تجزیه می کنند و سپس با مولکول های اکسیژن ترکیب می گردند . حالا اتم های اکسیژن خاصیت اکسیداسیون پیدا می کنند و از طریق فولیکول های مو به ریشه مو و ساقه مو ها راه پیدا می کنند . سپس با 80 درصد از عناصر مو ها ترکیب می شوند . در این مرحله میکروب های مو به طور کامل از بین می روند و استرلیزه مو ها به طور کامل انجام می شود .

 

در مرحله آخر نیز باید فولیکول های مو تحریک شوند . بدین ترتیب که باید دستگاه باد سرد تولید نماید . با این فرآیند ، مولکول های اکسیژن درون بافت مو باقی می مانند و کار خود را ادامه می دهند . اگر مو ها مجددا در معرض گرما قرار نگیرند ، این فرآیند ادامه می یابد و اکسیداسیون متوقف نخواهد شد .

مزایای اوزون تراپی مو ها با دستگاه

حال که متوجه چگونگی انجام اوزون تراپی مو شدید ، خوب است بدانید که مزایای اوزون تراپی مو چیست و به طور کلی چه فوایدی برای مو ها دارد؟ قبل از آن این را بدانید که خیلی از تبلیغات را در رابطه با این روش می بینید که هزینه اندکی دارند . بهتر است گول آن ها را نخورید . و به خطر هزینه کمتر ، به سمت آن ها نروید . چون عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت . خب حالا به بحثمان در رابه با مزایای اوزون تراپی مو می پردازیم.

درمان ریزش مو

از مهم ترین و شاخص ترین فواید استفاده از اوزون تراپی مو ، درمان ریزش مو و قطع آن است. در فرآیند اوزون تراپی مو ، به مولکولهای آب، مولکولهای محلول در آب، اوزون یا همان o3 تزریق میشود. اوزون در آب سبب تولید سلول های مو میگردد. همین امر به درمان ریزش مو ها کمک شایانی میکند. در اطراف فولیکولهای مو رگهای خونی بسیار ریزی وجود دارد که این روش درمانی باعث تقویت این رگها میگردد. به دنبال آن گردش خون بهبود پیدا میکند و به فولیکولهای مو مواد مغذی را میرساند. این روند میتواند به سادگی ریزش مو را متوقف نماید.

رطوبت رسانی به مو

با رنگ و دکلره مو ها به طور مداوم، مو ها خشک، شکننده و در نهایت آسیب پذیرتر می گردند. وقتی که موها شکننده و خشک شوند، مستعد مو خوره و نازک شدن مو ها می گردد . به کمک اوزون تراپی مو ها ، بخار آب ، مولکول های آب را به ساقه مو می رساند . این کار باعث آبرسانی ساقه مو ها و رطوبت رسانی مو می شود .

افزایش حجم و تراکم مو

یکی دیگر از دلایلی که روش اوزون تراپی موها ، یکی از پرطرفدارترین روش های درمانی مو است ، افزایش حجم دهی و پرپشت شدن مو است . از آنجایی که اوزون تراپی فولیکول های مو را تغذیه می کند ، تار مو ها قوی تر می شوند و بیشتر رشد خواهند کرد . بنابراین افرادی که موهای کم پشت و تنک دارند ، خیلی زیاد از این روش استقبال کرده اند .

رفع کامل شوره سر

با توجه به اینکه اوزون تراپی خاصیت میکروب زدایی قوی دارد و در مراحل انجام اوزون تراپی به شما توضیح دادیم ، این کار به طور کامل شوره و قارچ سر را از بین می برد . اوزون تراپی علاوه بر این می تواند باکتری های پوست سر را بدون آسیب به ریشه مو ها و پوست سر ، نابود نماید .

جلوگیری از سفیدی زودرس مو ها

سفیدی زودرس به دلیل عدم رسیدن مواد مغذی و مورد نیاز به فولیکول های مو اتفاق می افتد . در روش اوزون تراپی چون به فولیکول های مو مواد مغذی می رسد ، از سفیدی مو ها جلوگیری می شود . همچنین اوزون به تنهایی می تواند رنگ طبیعی مو ها را به خوبی حفظ نماید و از سفید شدن مو در سنین جوانی جلوگیری نماید . همین مزیت فوق العاده ی اوزون تراپی است که اکثر افراد را به سمت این روش سوق داده است .

اوزون تراپی مو و مزایای آن

 

عوارض اوزون تراپی مو چیست؟

حال که با مراحل انجام اوزون تراپی و مزایای آن آشنا شدید ، حتما ترغیب شده اید که این روش موثر را برای درمان مو های آسیب دیده خود به کار ببرید . اما باید بدانید که روش اوزون تراپی نیز مانند هر روش دیگری در خدمات زیبایی ، دارای عوارضی است . اما می توان به جرات این را گفت که این روش غیر تهاجمی، از امن ترین و بی خطرترین روش های خدمات زیبایی مو است . با این حال به شما عوارض استفاده از این روش به شرح زیر است :

سردرد ملایم

با توجه به اینکه سر در برابر امواج فراصوتی در دستگاه مایکرومیست ، قرار می گیرد ، ممکن است تا چند ساعت سر دردی به همراه داشته باشید . اما سردرد به اندازه ای نخواهد بود که غیر قابل تحمل باشد . ممکن است برای برخی افراد به اندازه یک روز و یا برای برخی افراد به مدت سه سا چهار روز طول بکشد . اما می توان از مسکن ملایم برای تسکین آن استفاده کرد .

حالت تحوع و استفراغ

اگر از افرادی باشید که به برخی از بو ها حساسیت شدید داشته باشید ، ممکن است این مشکل پس از استشمام اوزون ، برای شما پیش بیاید . این امر طبیعی و موقت است و خطری برای شما ندارد . پس نیازی به نگرانی نیست .

سوزش چشم و آبریزش بینی

این عارضه که معمولا اولین عارضه پس از اوزون تراپی است ، بسیار بی خطر است و ممکن است فقط و فقط 2 الی 3 ساعت به طول بی انجامد .

همان طور که در بالا گفته شد ، همه ی عوارض درمان مو های آسیب دیده به کمک اوزون ، بی خطر و موقت است . پس باید حتما برای انجام این روش ، به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید . یا به سالن زیبای دترلند سری بزنید و از خدمات زیبایی آن ها با قیمت های مناسب بهرمند شوید .علاوه بر این می توانید با خیال راحت برای رزرو نوبت اوزون تراپی مو ، اینجا کلیک کنید . متخصصان در لاین درمانی مو ، در سالن زیبایی دترلند آماده خدمت رسانی به شما به بهترین نحو و با بروزترین روش ها هستند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج