۱۲۸۵۴۰۳
۲۶۶۶
۲۶۶۶
پ

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

از آنجایی که یک استایل ممکن است با وجود یک اکسسوری خاص رنگ تازه‌ای پیدا کند یا بالعکس، نمایی ایجاد کند که شما را بد سلیقه و بد تیپ نشان دهد پس قدرت آن غیر قابل انکار است.

چی بپوشم _ رقیه باقری: از آنجایی که یک استایل ممکن است با وجود یک اکسسوری خاص رنگ تازه‌ای پیدا کند یا بالعکس، نمایی ایجاد کند که شما را بد سلیقه و بد تیپ نشان دهد پس قدرت آن غیر قابل انکار است. در این مطلب در مجله چی بپوشم قصد داریم نگاهی به جواهرات گرانبها و لوکس اهالی موسیقی روی فرش قرمز مراسم گرمی 2023 داشته باشیم.

 

لورانی شواترز

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

تیلور سوئیفت خواننده پرکار آمریکایی، که همیشه نامزد دریافت جایزه‌های متعدد موسیقی هست و احتمالا خواهد بود استایل جذابی را به نمایش گذاشت. گوشواره لوزی شکل لوارنی شواترز با نگین‌های تیره نیز جزئی از همین قاب زیبا بود.

بیانسه در این مراسم رکورد دریافت جایزه گرمی را شکست و با ترانه Break my Soul جایزه گرمی ۲۰۲۳ را گرفت‌. بیانسه هم از این برند استقبال کرد و با گوشواره‌های لورانی استایل خود را تکمیل کرد.

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

بولگاری

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

 

 

جنیفر لوپز در کنار همسرش بن افلک در این مراسم شرکت کرد. علاوه بر این که یکی از زیباترین لباس‌ها را در این مراسم برتن داشت، گردنبند چند رشته بولگاری به شکل مار نیز در استایل او خودنمایی می‌کرد. همچنین گوشواره‌ها و انگشتر آکوامارین به رنگ لباس زرق و برق این لوک را به حد اعلا رساندند.

کوئین لطیفه هم از جواهرات برند بولگاری غافل نمانده و گوشواره‌ای منحصر به فرد را انتخاب کرده است. او که به خاطر اجراهای پرانرژی‌اش روی صحنه محبوب است، گوشواره‌ای به شکل پر و سنگ بزرگ اشکی به رنگ سبز را برای تغییر حال و هوای استایل سیاه رنگ خود برای شرکت در گرمی برگزیده است.

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

لیل اوزی ورت هم از این غافله جا نماند و گردنبند ماری بولگاری را در این مراسم به گردن داشت. این رپر آمریکایی به دلیل استایل آنرمال خود همیشه خود را از سایرین متمایز کرده اما با این گردنبند نشان داد با جی‌لو هم سلیقه است.

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

 

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

 

تیفانی

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

ادل که این روزها در صدر اخبار دیده می‌شود در این مراسم با لباس مخملی خوش رنگی شرکت کرد. او همیشه در انتخاب تجملات استایلش تمام و کمال عمل می‌کند سرویسی از جواهرات تیفانی شامل گردنبند، گوشواره و انگشتر به ظاهر خود افزود تا او را هر چه بیشتر باوقارتر نشان دهد.

آنیتا، خواننده برزیلی پر حاشیه هم سراغ جواهرات ظریف تیفانی رفت و استایل ساده خود را با این اکسسوری‌های لوکس جلوه‌ای خاص بخشید.

 

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

کارتیر

ترور نوآ، هنرپیشه آفریقایی نیز در مراسم گرمی ۲۰۲۳ حضور داشت و به قالب استایل اغلب آقایان در فرش قرمزها یک گل سینه از جواهرات کارتیر را به جیب خود آویزان کرد.

زیباترین جواهراتی که سلبریتی‌ها استفاده کردند!

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج