جاباما
۱۲۸۵۴۸۸
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

دستور جدید برای برخورد با زنان بی‌حجاب

امام جمعه موقت تهران درباره کشف حجاب که در ماه‌های اخیر از سوی برخی زنان صورت گرفته، توضیحاتی داد.

همشهری آنلاین: امام جمعه موقت تهران درباره کشف حجاب که در ماه‌های اخیر از سوی برخی زنان صورت گرفته، توضیحاتی داد. سیدکاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در همایش تجلیل از سفیران مهر، اظهار کرد: مردم ایران از مردم صدر اسلام در مدینه و مردم کوفه به مراتب مومن تر و بهتر هستند و مردمی به استقامت مردم ایران پیدا نمی شود.

دستور جدید برای برخورد با زنان بی‌حجاب

او با اشاره به برخی نارضایتی های مردم گفت: گروهی از مردم به واسطه اینکه به عنوان مثال در اداره‌ای کارشان انجام نشده، از برخی مسئولان ناراضی هستند اما هیچ وقت از نظام ناراضی نبوده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید نظارت کافی بر عملکرد مدیران و مسئولان وجود داشته باشد، ادامه داد: باید با مردم به ملایمت برخورد کرد، مرهم بر زخم او گذاشت و او را توجیه کرد.

صدیقی با اشاره به تعبیر قرآن از امر به معروف و نهی از منکر به خیر و نیکی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از  امر به معروف و نهی از منکر به «پیشنهاد و اعتراض» تعبیر کردند و این فریضه بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به موضوعات اخیر در رابطه با حجاب افزود: حجاب فریضه ای اجتماعی است که خداوند آن را واجب کرده است لذا زنی که چادر می‌پوشد، دین را حمایت می‌کند و کسانی که کشف حجاب می‌کنند ناآگاه هستند و باید کشف حجاب را در شرایط فعلی که اوضاع آرام‌تر شده است، کنترل کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه چادر و عمامه نماد اسلام و دعوت به دینداری است، خاطرنشان کرد: سپاه و امامان جمعه همیشه سنگرنشین بودند و اینها در تراز انقلاب اسلام هستند.

صدیقی با تاکید بر اینکه کشوری سالم‌تر از ایران پیدا نمی‌کنید، گفت: مالیات دهندگان اروپایی کمرشان خم شده و استخوان‌هایشان خرد شده است اما به گونه‌ای بیان می‌کنند که تصور شود وضعیت اروپا بسیار خوب و مناسب است در حالی که مشکلات زیادی در کشورهای غربی وجود دارد.

وی تصریح کرد: ورشکستگان سیاسی که برای همیشه در گورستان تاریخ دفن شده‌اند، بیانیه می‌دهند که بگویند ما هنوز هستیم و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را انکار می‌کنند، اینها انصاف و وجدان و عقل ندارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انواع توطئه‌های دشمن ادامه داد: دولت‌های سکولار در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ما ویروس و میکروب وارد کردند اما شهدا با خون خود این نظام را زنده و مقاوم نگه داشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج