۱۲۸۵۷۷۳
۳۸۱۱
۳۸۱۱
پ

خودروی جذاب چینی با احتمال ورود به ایران

چانگان Yida در قالب طرح پیش فروش به بازار چین عرضه شد. در ادامه با مشخصات سدان چانگان ییدا که شانس زیادی برای عرضه به بازار ایران دارد، آشنا خواهیم شد.

گجت نیوز: چانگان Yida در قالب طرح پیش فروش به بازار چین عرضه شد. در ادامه با مشخصات سدان چانگان ییدا که شانس زیادی برای عرضه به بازار ایران دارد، آشنا خواهیم شد.

شرکت چینی چانگان به‌تازگی اعلام کرد سدان Yida را به‌زودی در قالب طرح پیش فروش به بازار چین عرضه می‌کند. با توجه به این‌که سایپا عرضه محصولات چانگان را در قالب واردات در دستور کار خود قرار داده، احتمال عرضه این سدان جذاب به بازار ایران نیز بسیار بالا است. در همین راستا قصد داریم شما را با مشخصات این این خودرو چینی آشنا کنیم.

معرفی چانگان Yida

بخش طراحی

خودروی جذاب چینی با احتمال ورود به ایران

چانگان YIDA یا ییدا که بر پایه پلتفرم ARK این خودروساز چینی توسعه پیدا کرده در نمای جلو از یک جلوپنجره بدون حاشیه بهره می‌برد که البته به خودروهای برقی شباهت زیادی دارد. همچنین این خودرو از لحاظ ابعاد بین چانگان ئیدو و چانگان ریتون قرار می‌گیرد.

خودروی جذاب چینی با احتمال ورود به ایران

طول این سدان جذاب چینی به ۴۷۷۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۴۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۴۴۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۷۶۵ میلی‌متر می‌رسد که با چنین ابعادی می‌تواند برای سرنشینان خود از جمله سرنشینان عقب فضای مناسبی را فراهم سازد.

خودروی جذاب چینی با احتمال ورود به ایران

طراحان برای کابین این خودرو نیز طراحی مدرنی را در نظر گرفتند و در آن دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و ۱۳.۲ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه‌آمپر دیجیتالی به‌چشم می‌خورد.

مشخصات فنی

خودروی جذاب چینی با احتمال ورود به ایران

چانگان ییدا به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قردت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه‌ی تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو به‌شکل ترکیبی در جاده و شهر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۶  لیتری را به‌همراه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج