۱۲۸۵۸۲۱
۵۲۴۷
۵۲۴۷
پ

دستمزد رونالدو حلال است و کمک به سوری‌ها حرام؟

امام جمعه اردبیل گفت: دستمزد رونالدو و مسی حلال است و کمک به زلزله زدگان سوریه حرام؟

تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: دستمزد رونالدو و مسی حلال است و کمک به زلزله زدگان سوریه حرام؟

آیت الله عاملی با ابراز تاسف از رفتار برخی از کشورهای عربی در رابطه با زلزله اخیر در سوریه تصریح کرد: جای تاسف است که بعضی از کشورهای عربی که از آمریکا حساب می برند پل مساعدت هوایی بین کشور خودشان و دمشق درست نکردند ظاهراً دستگاه روحانیت و افتاء آنها مساعدت به ملت سوریه را به خاطر وجود بشار اسد حرام می داند جای تعجب است که در نظر آنها ۳۰۰ میلیون یورو به مسی و ۲۰۰ میلیون یورو به رونالدو حلال است اما اما مساعدت به مسلمانانی که هیچ نقشی در منازعات سیاسی ندارند حرام می گردد بعد از زلزله یکی از مشایخ وهابیت در عربستان سخنرانی کرد و به اهالی سوریه فحش گفت و اظهار داشت بلای زلزله به خاطر فساد سوری‌ها به آنها نازل شده متاسفانه این مفتی بعضی از روایات را به صورت غرض آلود مورد استفاده خود قرار داد.

در امثال زلزله نباید غیر از این انسانیت چیز دیگری مد نظر باشد اما همین حادثه پرده را از صورت غرب کنار زد و بدترین چهره‌ از آنها نمایان شد.

وی افزود: آنها به کمک ترکیه شتافتند اما ملت سوریه را انسان حساب نکردند و آمریکا ، اروپا و هم پیمانان آن ها به خاطر قانون قیصر که آمریکا بر سوریه وضع کرده حاضر به کمک به سوریه نشدند معبر ها را از مرز ترکیه به سوریه باز نکردند آمریکا در شمال سوریه چاه های نفت و گاز را در اختیار خود گرفته و هر روز برای خود درآمد کلانی از آنجا درست کرده است با این حال حاضر نشد در این مصیبت بزرگ و در این وانفسا از نفت سوریه به سوریه کمک کند وضع سوریه بسیار وخیم است هم در محاصره اقتصادی است هم زمستان است هم زیرساخت‌ها در اثر جنگ از بین رفته و هم از نظر مالی کاملاً فقیر است اما هیچ اعتنایی به سوریه نشد.

خطیب جمعه اردبیل گفت: بانک جهانی به خاطر زلزله نزدیک به ۲ میلیارد دلار به ترکیه کمک کرد اما دلاری به سوریه کمک نکرد با این برهان که قانون قیصر آمریکا مانع از آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج