۱۲۸۶۱۹۶
۱۹۳۰
۱۹۳۰
پ

جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد

۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.

جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد

مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مسدود شدن محور‌های هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال به دلیل ریزش بهمن و کولاک خبر داد.

 

غلام‌عباس بهرامی‌نیا مدیرکل بحران سازمان راهداری با اشاره به بارش برف از شب گذشته در برخی مناطق کشور، اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که از دیشب در جنوب، جنوب غرب و بخشی از محور‌های شمالی آغاز شده، تعدادی از محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور مسدود شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس محور‌های شریانی آزادراه تهران-شمال، جاده چالوس و هراز به دلیل ریزش بهمن و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شده‌اند.

وی افزود: هر زمان که این محور‌ها شرایط ایمن تردد وسایل نقلیه را داشته باشند، راهداری نسبت به آن اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.

بهرامی‌نیا بیان کرد: از هموطنان می‌خواهیم در صورتیکه قصد سفر‌های ضروری را دارند با تلفن گویای ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت محوری که می‌خواهند در آن تردد داشته باشند، مطلع شوند.

وی تاکید کرد: هموطنان درهنگام سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، سایر ملزومات را همراه داشته و از سالم بودن وسیله نقلیه و بخاری آن مطمئن باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج