۱۲۸۶۲۲۰
۳۶۳۰
۳۶۳۰
پ

سردترین شهر کشور، رکورد زد

طی امروز و فردا( ۲۳ و ۲۴ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین و ارومیه با دمای ۱۰- و ۹- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

رکنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۳ بهمن) در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز، شمال شرق و شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: شدت بارش در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، غرب و جنوب اصفهان، لرستان و شمال و شرق خوزستان خواهد بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: دوشنبه (۲۴ بهمن) در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی، شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش ادامه می‌یابد و در برخی نقاط دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش طی روز دوشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شمال فارس خواهد بود. 

وی افزود: سه‌شنبه (۲۵ بهمن) سامانه بارشی در غرب، مرکز، جنوب غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد. 

به گفته ضیاییان چهارشنبه (۲۶ بهمن) ضمن تشدید بارش در دامنه‌های زاگرس و شمال شرق در دامنه‌های البرز، غرب و شمال غرب کشور نیز بارش پراکنده برف و باران رخ می‌دهد. 

وی ادامه داد: پنجشنبه (۲۷ بهمن) بارش پراکنده در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از فارس و بوشهر ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از امروز تا چهارشنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل، خوزستان، ایلام، جنوب و شرق اصفهان، فارس، یزد، کرمان و بوشهر وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد. 

ضیاییان افزود: تا سه‌شنبه نواحی شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم و روز سه‌شنبه و چهارشنبه نیز دریای خزر مواج خواهد بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن ) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و روز  سه‌شنبه ( ۲۵ بهمن ) قسمتی ابری و گاهی وزش باد به‌تدریج افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۲۳ و ۲۴ بهمن)  بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین و ارومیه با دمای ۱۰-  و ۹- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج