۱۲۸۶۵۸۷
۱ نظر
۸۲۱
۱ نظر
۸۲۱
پ

مدرسه رفتن به قیمت شکستن دست و پا؟

روز گذشته بارش برف در تهران سبب ترافیک شدید و قفل شدن معابر شد، مسئله ای که با واکنش های زیادی از جمله واکنش مردمی همراه بود.

خبرآنلاین: تهران دیروز سفید پوش شد، برف از صبح شروع به باریدن کرد و تا ساعات میانی روز ادامه داشت، طوری‌که ترافیک بخش زیادی از معابر را دربرگرفت، نقشه‌های عبور و مرور مسیر همه خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را قرمز نشان داد و تقریباً تهران قفل شد.

در چنین وضعیتی بسیاری انتظار داشتند استاندار تهران با پیش‌بینی دقیق‌تر و با توجه به خطرات عبور و مرور برای دانش‌آموزان مدرسه‌ها را تعطیل کند، اما اعلام شد فقط مدارس مناطق یک تا پنج شیفت صبح تعطیل هستند، سید احمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه دیروز شورای شهر گفت: «شورای موجود در استانداری تهران چه اصراری داشت که فقط مدارس ابتدایی مناطق یک تا پنج تعطیل شوند؟ اکنون ساعت ۱۱ صبح است و شهر قفل شده. بنابراین باید همه مقاطع تحصیلی در شهر تهران تعطیل می‌شد.»

دراین بین برخی معتقدند مخالفت یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش با تکرار تعطیلی مدارس در شرایط آلودگی هوا سبب شد استاندار در تصیمیم‌گیری تعطیلی مدارس در وضعیت بارش برف سنگین تعلل کند.

علاوه بر این بسیاری به عملکرد زاکانی، شهردار تهران در مواجهه با بارش برف انتقاد داشتند، علاوه بر بارش برف در روز گذشته ، چهارشنبه هفته قبل هم بارش در تهران سبب نارضایتی از مدیران شهری شد، ناصر امانی روز گذشته با انتقاد از عملکرد زاکانی درخصوص توجه به بارش برف در جلسه شورا گفت: «آقای زاکانی باید چهارشنبه (هفته گذشته) به اتاق مانیتورینگ شهرداری می‌رفت و از آنجا تنها سه منطقه‌ای را که درگیر برف بودند هدایت می‌کرد و همه مناطق را بسیج می‌کرد تا این فاجعه رخ ندهد.»

حالا کاربران خبرآنلاین به نوع مدیریت مسئولان استان و شهر تهران واکنش نشان دادند، مثلاً کاربری نوشته «همین برف میاد شهر تعطیل میشه» یا مخاطب دیگری نوشته که «زاکانی شهردار بشو نیست.»

همچنین مخاطب دیگری نوشته: «مملکت متخصص میخواد. باید بروند از خارج متخصص وارد کنند.»

کسی که خودش را مادر معرفی کرده برای خبرآنلاین نوشته که: «چرا کسی جلوی وزیر آموزش و پرورش را نمی‌گیرد، بچه‌های مردم را در این سرما اسیر کردند.»

کاربر دیگری در واکنش مشابه نوشته: «باز با طناب آقای وزیر تو چاه افتادید بچه های مردم را این وسط قربانی کردید، دانش آموزی که در کلاس مدرسه از سرما بلرزد چه فایده‌ای دارد و چه چیزی یاد می‌گیرد؟»

مخاطبی که خودش را گمنام معرفی کرده در نظر خود نوشته : «واقعا الان وقتش نیست وزیر آموزش و پرورش استیضاح بشه؟ مدرسه رفتن به قیمت شکستن دست و پا؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بهترین کار رو کرد تعطیل نکرد برلی برفی که تو مناطق ۶ تا ۲۰ تهران اصلا روی زمین هم ننشست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج