۱۲۸۷۸۱۵
۴۷۷۳
۴۷۷۳
پ

شرور خیابان زمزم نقره‌داغ شد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ مدتی پیش و به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار با استفاده سلاح سرد اقدام به تهدید و قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان خیابان زمزم تهران کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستورکار ویژه ماموران پایگاه دهم پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

شرور خیابان زمزم نقره‌داغ شد

وی ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مسیرهای تردد و محل اختفاء متهم فراری را مورد شناسایی قرار داده و در عرض کمتر از ۱۲ ساعت با شناسایی مخفیگاه متهم و پس از انجام هماهنگی قضائی، او را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ ماموران در بازرسی از محل اختفاء متهم دستگیر شده دو قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و قمه را نیز کشف و ضبط کردند.  

زیدی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد  به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج