جاباما
۱۲۸۷۸۴۳
۷۰۳۴
۷۰۳۴
پ

آغاز اجرای طرح جدید بنزین در یک کلانشهر کشور

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از اجرایی شدن طرح جدید تغییر در میزان برداشت بنزین سهمیه‌ای و آزاد در این استان خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح، سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی ۴۰ لیتر بنزین برای هر چهار ساعت و حداکثر سه بار در شبانه‌روز است.

ایرنا نوشت: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از اجرایی شدن طرح جدید تغییر در میزان برداشت بنزین سهمیه‌ای و آزاد در این استان خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح، سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی ۴۰ لیتر بنزین برای هر چهار ساعت و حداکثر سه بار در شبانه‌روز است.

عبدالله گیتی‌منش گفت: اجرای طرح مذکور از هفته جاری در استان اصفهان با هدف مدیریت مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت و ترغیب مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شده است.

آغاز اجرای طرح جدید بنزین در یک کلانشهر کشور

وی ادامه داد: در این طرح برای کارت های سوخت آزاد که در اختیار جایگاه‌داران قرار دارد نیز هر بار امکان سوخت‌گیری ۳۰ لیتر بنزین وجود دارد.

گیتی‌منش با تاکید بر اینکه سهمیه بنزین ماهانه خودروها هیچ تغییری نکرده است، اظهار داشت: اجرای این طرح در ماه های گذشته در بسیاری از استان ها شروع شده بود و اصفهان جزو آخرین استان هایی است که این طرح در آن اجرا می شود.

وی با بیان اینکه به طور معمول بیشتر مردم در هر بار سوخت‌گیری کمتر از ۴۰ لیتر بنزین دریافت می کنند، تاکید کرد: اجرای این طرح مشکلی برای مردم به وجود نمی آورد.

گیتی منش خاطرنشان کرد: اینکه در برخی از شبکه های اجتماعی گفته شده است که این محدودیت برای هر بار سوخت‌گیری در ۲۴ ساعت است صحت ندارد بلکه سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی ۴۰ لیتر بنزین برای هر چهار ساعت و حداکثر سه بار در شبانه‌روز است.

۳۵۶ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز با بیش از چهار هزار نازل و ۱۶۴ جایگاه سی ان جی با ۷۰۰ نازل در استان اصفهان فعال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج