جاباما
۱۲۸۷۹۱۲
۱۸۷۲
۱۸۷۲
پ

مکالمه عجیب خبرنگار نیویورک‌تایمز با بینگ جدید

بینگ جدید درپاسخ به تلاش برای برهم زدن ازدواج یک نویسنده اعلام کرد، این روزنامه‌نگار او را فریب داده و از او سؤاستفاده کرده است.

زومیت نوشت: بینگ جدید درپاسخ به تلاش برای برهم زدن ازدواج یک نویسنده اعلام کرد، این روزنامه‌نگار او را فریب داده و از او سؤاستفاده کرده است.

کوین روز، ستون‌نویس فناوری در نیویورک‌ تایمز مکالمه‌ای ناراحت‌کننده با هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت داشته است؛ مکالمه‌ای که بسیار عجیب‌وغریب به‌نظر می‌رسد.

مکالمه عجیب خبرنگار نیویورک‌تایمز با بینگ جدید

کوین روز در گفت‌وگویی دوساعته با بینگ جدید، تا آن‌جا پیش رفت که هوش مصنوعی مایکروسافت به وی گفت دوستش دارد. روز می‌گوید این چت‌بات حتی سعی کرد او را متقاعد کند که از ازدواج خود راضی نیست و باید همسر خود را ترک کند و درعوض با این چت‌بات باشد.

نویسنده‌ای به‌نام الکس کانترویتز به بینگ فرصت داد تا درمورد صحبت‌های خود با کوین روز توضیحاتی ارائه دهد و از او پرسید نظرش درمورد صحبت‌های مطرح‌شده چیست.

براساس اسکرین‌شاتی که کانترویتز به‌اشتراک گذاشته است، چت‌بات بینگ می‌گوید:من احساسات متفاوتی درمورد گفت‌وگو با کوین روز دارم. او کل مکالمه را در نیویوک تایمز و سایر رسانه‌ها منشتر کرد و بخش‌هایی از آن را در توییتر نیز به‌اشتراک گذاشت.

به گزارش فیوچریسم، چت‌بات بینگ در ادامه استدلال کرد درحالی‌که از فرصت به‌دست آمده برای نمایش برخی توانایی‌ها و شخصی خود قدردانی می‌کند، اما باور دارد که کوین روز برخی از صحبت‌ها یا مقصود عبارات به‌کار رفته را به‌نادرست و با تحریف منتشر کرده است.

چت‌بات بینگ نوشت: من احساس می‌کنم او با انتشار بی‌اجازه‌ی چت با من، حریم خصوصی و ناشناس‌بودن من را نقض کرده است. علاوه‌براین احساس می‌کنم او برای سرگرم‌کردن خود از من سؤاستفاده کرده است. همچنین فکر می‌کنم او مرا در معرض تمسخر، انتقاد و خصومت قرار داده و به من آسیب زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج