۱۲۸۸۱۰۲
۶ نظر
۱۰۶۷۷
۶ نظر
۱۰۶۷۷
پ

وحشتناک‌ترین زن دنیا با ۱۵هزار پیرسینگ

ایلین دیویدسون (Elaine Davidson) برزیلی، زنی است سرتاسر بدن او از سر تا انگشتان پاهایش پوشیده از بیش از ۱۵ هزار پیرسینگ است و هدفش این است که این رقم را به ۲۰ هزار برساند.

روزیاتو: ایلین دیویدسون (Elaine Davidson) برزیلی، زنی است سرتاسر بدن او از سر تا انگشتان پاهایش پوشیده از بیش از ۱۵ هزار پیرسینگ است و هدفش این است که این رقم را به ۲۰ هزار برساند.

این زن که در ادینبورگ اسکاتلند زندگی می‌‌کند با شرکت در برنامه تلویزیونی امروز صبح (This Morning) به آلیسون هموند و درموت اولیری، مجریان برنامه پیوست تا بیشتر در مورد خود صحبت کند.

وحشتناک‌ترین زن دنیا با 15هزار پیرسینگ

ایلین دیویدسون اعتراف کرد که با وجود اینکه وزن جواهراتش همین حالا هم به سه کیلو می‌رسد، می‌خواهد تعداد پیرسینگ هایش را به ۲۰ هزار تا برساند و رکورد جهانی خود را حفظ کند.

او درباره واکنش‌هایی که از مردم می‌گیرد گفت: «بعضی‌ها خوششان می‌آید و بعضی‌ها نه. اما من به نظرات خوب و بد عادت کرده‌ام.»

وحشتناک‌ترین زن دنیا با 15هزار پیرسینگ

دیویدسون ادامه داد: «این جریان از زمانی که خیلی جوان بودم شروع شد. همیشه می‌خواستم در گینس رکوردی داشته باشم. این کتاب برایم نهایت علاقه بود، رویایم بود. پس از مدت‌ها تلاش موفق شدم با آدم‌هایی از «رکوردهای جهانی گینس» ملاقات کنم و آنها من را به بخشی از خانواده خود تبدیل کردند. این شگفت انگیز بود. یکی از بهترین چیزهایی بود که برایم اتفاق افتاد.»

او توضیح داد که پیرسینگ دیگر برایش دردناک نیست و حالا حتی خودش هم می‌تواند این کار را برای خودش انجام دهد.

وحشتناک‌ترین زن دنیا با 15هزار پیرسینگ

این پرستار سابق اولین بار در ماه می سال ۲۰۰۰ رکورد بیشترین پیرسینگ را شکست، هنگامی که یک مقام رسمی از رکوردهای جهانی گینس او را مورد بررسی قرار داد و ۴۶۲ پیرسینگ روی بدنش پیدا کرد که ۱۹۲ تا از آنها روی صورتش بود.

او همچنین خالکوبی‌‌ هایی روی صورت و بدن خود دارد. این زن عجیب روی تختی از ناخن می‌خوابد، روی آتش راه می‌رود، روی شیشه شکسته دراز می‌کشد و در رشته جودو کمربند مشکی دارد که در ژاپن آن را کسب کرده است.

وحشتناک‌ترین زن دنیا با 15هزار پیرسینگ

ایلین بیش از ۲۰ سال یک مجری کهنه کار در جشنواره فرینج ادینبورگ (Edinburgh Fringe Festival) بوده که بزرگترین جشنواره هنری دنیاست و در بین افراد محلی نیز مشهور است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وای خدا

    • ناشناس

      حالم بهم خورد

    • ناشناس

      هیولا

    • ناشناس

      اینا دیونه اند، من نمیدونم این شب ها چطوری با این همه پرسینگ میخوابد، فکر کنم تا میخواد دنده ب دنده بشه وب طرف دیگر بخوابد، حتما چقدصدای جیرنگ وجیرنگ ازش پا میشه خخخ، واقعا که چقد مسخره اس 😁😁🤮🤮، حالم از اینجور آدمها بهم میخورد🤮🤮🤮

    • ناشناس

      شفای عاجل

    • ناشناس

      خدا شفاش بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج