جاباما
۱۲۸۸۱۳۵
۵۳۶۸
۵۳۶۸
پ

رییس دفتر رهبری: خانواده پهلوی تاج شاهی را برده

شاه و خانواده خائن آن، موقع فرار از این ایران بیش از ۳۵۰ چمدان طلا و جواهر ربوند، غارت کردند و تاج شاهی را با خود برده و آنچه مانده نیم تاج است.

ایلنا: شاه و خانواده خائن آن، موقع فرار از این ایران بیش از ۳۵۰ چمدان طلا و جواهر ربوند، غارت کردند و تاج شاهی را با خود برده و آنچه مانده نیم تاج است.

رییس دفتر رهبری: خانواده پهلوی تاج شاهی را برده

محمد محمدی‌گلپایگانی در مراسم افتتاح ٧ هزار میلیارد تومان طرح محرومیت زدایی با بیان اینکه امروز خطری که کشور را تهدید می‌کند، فضای مجازی است، اظهار داشت: فضای مجازی چیز بسیار خطرناکی است و البته پادزهر آن را داریم و پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.

 وی با بیان اینکه افراد در اعتکاف شبانه روز مانند باران اشک می‌ریزند و توبه می‌کنند، گفت: افراد وقتی از اعتکاف برمی‌گردند دیگر همان فرد قبل نیستند. از دیگر پادزهر‌ها اربعین است که امسال ٢٠ میلیون نفر در این راهپیمایی شرکت کردند و شنیدم عده‌ای از مشهد به سمت کربلا را به عشق امام حسین پیاده رفتند. نکته مهم این است که در این راهپیمایی گسترده و با شکوه قطره خونی از دماغ کسی بیرون نیامد، اما این سعودی‌های بی‌عرضه چه‌کردند با جمعیت ۴ میلیون نفری حجاج در آن سال ۵٠٠ حاجی بر اثر تشنگی جان باختند. هر چه دشمن می‌بافد، پادزهر ما در اربعین و عاشورا و اعتکاف و... پنبه می‌کند و نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

گلپایگانی با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهید فرزندانتان دختر و پسر و نوجوان‌تان را از این خطرات بیمه کنید باید پای آن‌ها را به مسجد و هیئت‌ها باز کنید اظهار داشت: حضور نوجوانان در مساجد و هیئت‌ها باعث می‌شوند آن‌ها در برابر این خطرات بیمه و شکست ناپذیر باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج