اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۸۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مرگ مشكوك يک دانشجو در کوي دانشگاه

برخي دانشجويان ساکن در کوي دانشگاه در تحقيقات پليس اعلام داشته‌اند که روز گذشته ميلاد رشيد‌زاده محلولي به رنگ چاي را به آنان نشان داده و اعلام داشته هرکس اين محلول را بنوشد مي‌ميرد و بنده هم از آن استفاده خواهم کرد.

برخي دانشجويان ساکن در کوي دانشگاه در تحقيقات پليس اعلام داشته‌اند که روز گذشته ميلاد رشيد‌زاده محلولي به رنگ چاي را به آنان نشان داده و اعلام داشته هرکس اين محلول را بنوشد مي‌ميرد و بنده هم از آن استفاده خواهم کرد.

دانشجوي جديدالورود رشته مطالعات و برنامه‌ريزي علوم‌اجتماعي فوت کرد که پس از اعزام به بيمارستان و طبق نظريه اوليه پزشکان، وي به علت سکته فوت کرده است. ميلاد رشيد‌زاده دانشجوي رشته مطالعات و برنامه‌ريزي علوم‌اجتماعي در مقطع کارشناسي که در کوي دانشگاه تهران سکونت داشت.

مأموران انتظامات کوي دانشگاه تهران از وخامت حال اين دانشجو در ساختمان شماره کوي دانشگاه تهران اطلاع کسب کردند و اين دانشجو پس از اعزام به بيمارستان شريعتي فوت کرد.

امير قاسمي معاون دانشجويي دانشگاه تهران گفت: نظريه اوليه پزشکان بيمارستان شريعتي اين بوده که اين دانشجو به علت سکته فوت کرده است. قاسمي خاطرنشان کرد: در حال حاضر جسد اين دانشجو براي تحقيقات تکميلي به پزشکي قانوني ارسال شده و نظريه نهايي در خصوص علت فوت اين دانشجو را پزشکي قانوني اعلام خواهد کرد.

ميلاد رشيدزاده دانشجوي ورودي -، اهل ايلام و تا درصد کم‌بينا بوده است.مبني بر اطلاعات جديد از طريق داريوش اسماعيلي مديرکل کوي دانشگاه تهران به نتيجه‌اي نرسيد و وي در يک تماس تلفني بدون اعلام هيچ جزئياتي تلفن را قطع کرد.برخي دانشجويان ساکن در کوي دانشگاه در تحقيقات پليس اعلام داشته‌اند که ميلاد رشيد‌زاده محلولي به رنگ چاي را به آنان نشان داده و اعلام داشته هرکس اين محلول را بنوشد مي‌ميرد و بنده هم از آن استفاده خواهم کرد.

براساس اين گزارش، محلول فوق از سوي ماموران نيروي انتظامي کشف شده و براي بررسي به آزمايشگاه تشخيص هويت ارسال شده است.چنين اظهاراتي هنوز از سوي منابع موثق و رسمي تاييد نشده است.در حال حاضر خانواده اين دانشجو جسد را رويت کرده و تحقيقات پليس در اين باره ادامه دارد.

منبع: ابتکار

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرگ مشكوك يک دانشجو در کوي دانشگاه


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج